Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Ezlynn 'Hilang', Fokus Dapatkan Anak Selepas 4 Tahun Kahwin

Penyanyi lagu Hi Hi Bye Bye, Ezlynn menjelaskan kehilangannya daripada industri hiburan sejak setahun lalu bukan disebabkan kecewa dalam bidang berkenaan. Ezlynn atau nama sebenarnya Azline Ariffin, 33, sebaliknya berkata, sepanjang tempoh berkenaan dia banyak memberi fokus kepada rumah tangga dalam usaha mendapatkan cahaya mata. "Saya tidak merajuk atau hilang dari industri tetapi sejak kebelakangan ini lebih memberikan fokus kepada keluarga selain cuba mendapatkan cahaya mata. "Bagaimanapun saya masih aktif dalam bidang seni cuma tidak terlalu kehadapan," katanya kepada mStar Online. Ezlynn ditemui pada sidang media program Gegar Vaganza musim kedua di The Gardens Theater di sini, Isnin. Selain Ezlynn, 11 peserta lagi yang turut bertanding adalah Nassier Wahab, Azian Mazwan Sapuan, Faradhiya, Amir (Ukays) dan Siti Nordiana. Turut menyertainya ialah Acong (Sweet Child), Sheeda, Nizam (Laksamana), Haiza, Zul (Handy Black) dan Ezad Lazim. Gegar Vaganza musim kedua akan bersiaran selama lapan minggu bermula 18 Oktober ini dari Dewan Auditorium, Majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA).
Ia turut disiarkan secara eksklusif menerusi saluran Astro Ria (104) dan Astro Ria HD (123). Dalam pada itu tambah Ezlynn, dia tidak tertekan kerana masih belum dikurniakan cahaya mata biarpun sudah berkahwin selama empat tahun dan menyerahkan perkara itu kepada ketentuan Allah. "Saya tidak tertekan pun kerana itu semua rezeki daripada Allah namun sebagai manusia saya dan suami tidak pernah berhenti berusaha. "Keluarga juga memahami dan tidak pernah membangkitkan soal berkenaan dan Insya-Allah jika ada rezeki pasti ada," katanya. Dalam pada itu, Ezlynn berkata, sepanjang kehilangannya juga dia turut mencuba bidang lakonan dan pementasan teater. Kata Ezlynn, suami yang juga pengurusnya, Adam Fahmi banyak memberi dorongan untuk terjun dalam bidang lakonan. "Saya sempat terlibat dalam teater Mimpi Atilla arahan Adlin Aman Ramlie dan ia adalah pengalaman paling berharga buat saya kerana tidak pernah terlibat dalam pementasan besar seperti itu. "Tanpa dorongan suami mungkin saya tidak berpeluang mencuba berlakon di pentas teater," ujarnya. Sementara itu, mengulas mengenai penglibatan dalam Gegar Vaganza, Ezlynn berkata, dia melihat program berkenaan platform terbaik untuknya memeriahkan kembali karier nyanyiannya. Dia juga ingin mengambil kesempatan itu untuk menunjukkan bakatnya yang mungkin tidak pernah diketahui peminat sebelum ini. "Ramai tidak tahu saya boleh menyanyikan lagu pelbagai genre dan ini adalah platform terbaik untuk membuktikan diri saya. "Insya-Allah, Gegar Vaganza mampu menyinarkan kembali karier nyanyian saya," jelasnya.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails