Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Rina Cemburukan Rini


DARI raut wajah, penampilan dan gaya sukar untuk membezakan dua penyanyi kembar Rina dan Rini. Malah mereka berdua juga dianugerahkan bakat suara sebagai penyanyi.

Rini lahir dalam satu program realiti Akademi Fantasia musim ke-7 (AF7), manakala Rina pula memulakan langkah sebagai penyanyi di bawah label Dream Music.

Biarpun Rini lebih dikenali melalui platform AF7, namun Rina tidak pernah berputus asa meneruskan perjuangan sebagai penyanyi. Dia juga mengakui sering dikatakan menumpang populariti kakaknya, Rini.

"Ya, ramai yang tersilap antara saya dan Rini, saya faham sebab Rini lebih terkenal dari saya. Ramai juga yang kata saya menumpang populariti dia.

"Jauh di sudut hati memang sedih sebab ketika awal dulu saya yang lebih beria-ia untuk sertai AF7 tapi dia yang terpilih. Tapi saya percaya rezeki dimana-mana.

"Mungkin masih terlalu awal dan ramai yang tidak dapat membezakan antara kami berdua," ujarnya.

Selain itu, Rina juga mengakui cemburu dengan populariti kakaknya Rini, namun cemburunya itu membuatkan dia lebih berusaha lebih keras lagi untuk berjaya.

"Saya cemburu sebab dia lebih dikenali dan berjaya dari saya. Tapi cemburu bukan berniat jahat, cemburu yang membuatkan saya bekerja lebih keras dan dua kali ganda dari dia.

"Langkah pertama ialah bagi masyarakat dapat membezakan antara kami berdua melalui cara dan suara kami," katanya yang telah keluar dengan single pertama berjudul Mana Satu.

Sudah Punya Kekasih

Seperti kakaknya, Rini yang sudah pun mengikat tali pertunangan dengan jejaka pilihan sendiri, Rina juga mengakui sudah mempunyai kekasih.

"Saya sudah mempunyai kekasih, kami berkawan sejak tiga tahun lalu. Tapi kami tidak mahu mengikat tali pertunangan sebab kami merancang untuk terus berkahwin sahaja.

"Tentang godaan dari lelaki lain saya akui sejak jadi artis memang lagi banyak. Tapi setakat ini saya masih boleh bertahan dan hati saya hanya untuk dia sahaja," katanya yang mengakui berkawan dengan jejaka dari Kedah.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails