Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Berkemban itu seksi - Nora


RANTAIAN kerja seni Nora Danish, 28, seperti tidak pernah terusik oleh kehangatan sensasi yang terpalit di tubuh genitnya.

Bahkan selepas banyak episod kontroversi yang dilaluinya, pelakon itu semakin matang dan menjadi wanita yang kaya dengan pengalaman - sebagai anak seni, isteri, ibu dan janda muda.

Dia juga mampu tersenyum dan tertawa saat diusik tentang Shahrul, lelaki yang baru hadir dalam hidupnya sebagai teman. Nora wanita 'indie' yang bebas membuat pilihan.

Sedang dalam rangka promosi filem komedi seram pertama lakonannya, Jangan Pandang Belakang Congkak II arahan Ahmad Idham, ibu kepada Putra Rayqal Ramli Rizal, 1 tahun 9 bulan itu juga sibuk dengan penggambaran drama bersiri Putera Katak arahan Adam Hamid.

BERKEMBAN

BERKEMBAN boleh menampakkan keseksian seseorang wanita. Rasanya wanita dulu-dulu lebih kerap berkemban berbanding wanita sekarang. Tetapi saya tidak suka berkemban. Apabila disuruh berkemban dalam Jangan Pandang Belakang Congkak II, saya minta agar bahagian bahu yang terdedah ditutup dengan kain supaya tidaklah terlalu seksi.

CERITA HANTU

SAYA memang menggemari filem hantu sejak kecil. Bagi saya menonton cerita hantu satu keseronokan, paling seronok kerana daripada situ saya dapat mencabar diri untuk berani berdepan ketakutan. Filem hantu zaman kanak-kanak yang masih jelas dalam ingatan saya ialah filem hantu dari seberang, tajuknya Suzana Anak Sundel Bolong.

KOMEDI

SEBAGAI pelakon, saya memang banyak terlibat dengan cerita-cerita komedi. Dalam perhubungan seharian pula, kalau diberi pilihan saya suka bercampur dengan kawan-kawan yang pandai buat lawak.

Saya perlukan seseorang atau teman yang kelakar boleh membuatkan saya tertawa, kalau tidak saya akan lebih banyak diam. Saya tak pandai menghiburkan hati orang.

SAKA

SAYA tahu ada bomoh dan benda-benda berhubung saka dalam kehidupan masyarakat kita tapi saya tak nak memikirkannya. Setahu saya, saka itu bahaya dan akan menyusahkan anak cucu dan keturunan pemilik saka berkenaan.

PUASA SYAWAL

SAYA sedar itu satu amalan yang mulia dan sesiapa yang menjalankan ibadat itu akan dilimpahkan dengan pahala yang banyak. Tapi saya akui, seumur hidup saya, saya tidak pernah berpuasa enam sepanjang bulan Syawal.

Mungkin ia disebabkan banyak sangat rumah terbuka jadi susah nak kawal nafsu makan. Tahun ini, saya ada terfikir untuk mencuba. Lagipun, sekarang adalah masanya untuk saya kembali berdiet.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails