Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Fahrin Ahmad Berasa Sunyi Berjauahan Dengan Isteri

PELAKON Fahrin Ahmad memberitahu dia berasa sunyi kerana sering sendirian akibat berjauhan dengan isteri walaupun sudah mendirikan rumah tangga pada 9 Mei lalu. Fahrin, 36, berkata, dia dan isterinya Elena Hani Eleas, 37, hanya dapat berjumpa dua minggu sekali memandangkan isterinya itu masih lagi bekerja sebagai ketua pramugari di sebuah syarikat penerbangan yang berpangkalan di Dubai. Bagaimanapu dia menytifatkan perkara itu sebagai sesuatu yang biasa. "Terasa juga bila dia (Elena) tiada di sisi, tetapi nak buat macam mana bukan? Konsep kami sekarang ini, kami akan berjumpa setiap dua minggu, sama ada dia datang ke sini (Malaysia) atau saya ke Dubai. "Saya rasa perkara ini ada juga hikmahnya di mana kami dapat serasikan diri antara satu sama lain sebelum dia berhenti kerja dan menetap di sini," katanya yang dihubungi mStar Online di sini pada Isnin.
Tambah Fahrin, dia juga tidak sabar mahu isterinya berhenti bekerja di negara itu agar memudahkan mereka merancang untuk mendapatkan cahaya mata. Sementara itu, Fahrin turut berkata, sejak menjadi suami, cara pemikirannya terhadap sesuatu perkara lebih berbeza dan sentiasa memikirkan Elena dalam membuat sesuatu keputusan. "Kalau dulu, apa-apa keputusan saya akan buat sendiri. Tetapi sekarang, walaupun dia duduk jauh, saya tetap teringatkan dia. "Beli barang-barang runcit juga saya akan memikirkan Elena. Kita tahu sekarang ini, pergi mana-mana pun, kita sudah ada tanggungjawab antara satu sama lain," ujarnya. Dalam pada itu Fahrin berkata, dia tidak sabar untuk melalui pengalaman berpuasa bersama memandangkan selama ini dia sering sendirian terutamanya ketika berbuka puasa. "Sebelum ini, jika tidak terlibat dengan sebarang majlis, saya akan berbuka puasa sendirian. "Dan untuk tahun ini, perkara itu tidak akan berlaku. Elena sudah pun mengambil cuti untuk berpuasa pada minggu pertama bersama saya. Jujurnya saya teruja! Hahaha..." katanya.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails