Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Tasha akui rapat dengan Hans

BUKAN satu berita yang mengejutkan apabila pelakon Tasha Shila kini kembali lagi dengan gosip cinta. Reda seketika daripada gosip mengenai kisah cintanya dengan pemain bola sepak Malaysia iaitu Mahali Jasuli, pelakon tersebut dikaitkan pula dengan seorang peninju Muay Thai. Cerita mengenai Tasha dan peninju tersebut mula diperkatakan apabila beberapa keping gambar mereka berdua yang kelihatan cukup mesra mula bertebaran di internet. Berkesempatan bertemu dengan pelakon popular berkenaan semasa acara Anugerah Skrin 2013 minggu lalu, Tasha lantas tertawa dan sudah dapat menjangkakan soalan yang ingin dituju kepadanya. Secara terbuka, Tasha menjelaskan dengan lebih lanjut tentang hubungan rapat yang sedang terjalin antaranya dengan jejaka tersebut. Kosmo!: Baru-baru ini tersebar gambar Tasha dengan seorang jejaka. Boleh jelaskan siapakah jejaka itu? TASHA: Jejaka yang dimaksudkan itu ialah Hans dan dia seorang lelaki keturunan Cina. Perkenalan kami bermula setelah dipertemukan oleh rakan-rakan kami dalam sebuah majlis. Kami sudah berkenalan sejak tiga bulan lalu dan tidak dinafikan kami sekarang agak rapat. Dia merupakan seorang atlet yang agak aktif dalam sukan Muay Thai dan setakat itu sahaja yang saya boleh beritahu. Sejauh manakah perhubungan kalian setakat ini? Boleh dikatakan kami masih lagi dalam peringkat berkawan dan dalam proses saling mengenali antara satu sama lain tetapi saya ingin tegaskan yang kami tidaklah bercinta seperti yang digembar-gemburkan. Sekarang ini saya tidak berani bercakap tentang hubungan yang lebih serius kerana soal jodoh semuanya terserah kepada Allah SWT. Jadi, biarlah kami berkawan sahaja buat masa ini. Saya sangat senang dan selesa berkawan serta tertarik dengan karakternya yang pemalu. Anda tidak kisah sekiranya ditakdirkan jatuh cinta dengan jejaka yang berlainan kaum atau agama? Bagi saya, soal kaum atau agama itu bukanlah suatu penghalang untuk menjalinkan hubungan dengan seseorang. Semasa saya bekerja sebagai jurujual di sebuah butik terkenal dahulu pun saya sudah berkawan dengan ramai orang yang berbeza agama dan kaum.
Sepanjang menjalinkan hubungan, adakah anda dan Hans pernah keluar berdua-duaan? Biasanya kalau hendak keluar ke mana-mana kami akan keluar dengan rakan-rakan yang lain secara beramai-ramai. Lagipun, ada di antara rakan Hans merupakan rakan saya juga, malah kini saya sudah mula belajar Muay Thai dengan salah seorang rakan Hans. Cuma, saya tidak mahu peminat salah sangka yang saya belajar Muay Thai semata-mata kerana Hans, sebaliknya saya melihat sebagai seorang wanita perlu adanya asas dalam seni mempertahankan diri. Bagaimanakah pula hubungan anda dengan Mahali? Sehingga kini saya dan Mahali masih lagi berkawan seperti biasa dan tetap berhubung menerusi telefon, namun kami berdua sekarang sibuk dengan kerjaya masing-masing. Adakah anda berasa rimas apabila sering dikaitkan dengan gosip cinta sepanjang bergelar artis? Saya melihat perkara sedemikian sebagai asam garam dalam dunia hiburan dan saya tidak dapat mengelak berhadapan dengan gosip sebegini. Biarlah apa orang lain hendak kata kerana yang lebih penting saya sudah membuat penjelasan apabila sesuatu gosip itu timbul dan terpulang kepada penilaian masing-masing. Apakah perkembangan terbaharu kerjaya anda sekarang? Pada minggu hadapan saya akan mula menjalani penggambaran sebuah drama bersiri berjudul Dingin Sahara bersama Afiq Muiz. Penggambaran akan dilakukan di Bandung, Indonesia dan kami akan berada di sana selama tiga minggu. Selepas selesai menjalani penggambaran drama tersebut, saya akan terbang pula ke Korea Selatan selama sebulan kerana menjalani penggambaran drama berisi, Gerimis Salju bersama Nazim Othman.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails