Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Qi akui sudah tengok foto Sharnaaz dukung Nelydia

BARU-BARU ini timbul lagi konflik yang melibatkan pelakon Sharnaaz Ahmad. Kali ini, pelakon watak Lan Todak itu memuat naik gambar-gambar kemesraannya dengan pelakon jelita, Nelydia Senrose di Instagramnya @sharnaazahmad. Salah satu gambar ada tertera kapsyen seperti #jebatfoo #hannamastura #bukankeranaakutakcinta tak payah pening pening, dah depan mata :) @nelydiasenrose Tindakan Sharnaaz itu telah menimbulkan rasa cemburu kekasih Nelydia iaitu pengacara popular Qi Razali tanpa menyedari maksud Sharnaaz itu merujuk pada drama terbaharu lakonan Sharnaaz bersama Nelydia yang berjudul Bukan Kerana Aku Tak Cinta. Selepas itu Qi telah menulis di Twitter yang seolah-olah dituju kepada Sharnaaz dan Nelydia: “Good Luck to both of you dan menerima hakikat dengan reda”. Sebelum itu, Qi juga menulis: “Because a picture and a caption can kill you sometimes.” Kosmo! cuba menghubungi Qi. Pengacara dan juga pelakon itu telah membalas kiriman WhatsApp di telefon bimbitnya dengan cara berhemah sekali. Kosmo!: Boleh komen mengenai status Twitter Qi yang dikatakan berbaur cemburu melihat gambar-gambar kemesraan Sharnaaz dengan kekasih anda? QI: Ia cuma salah faham dan saya cepat memberi tindak balas selepas melihat gambar-gambar tersebut. Saya salah tetapi biasalah kalau sudah sayang mesti ada rasa cemburu. Perkara macam ini tidak pernah terjadi sebelum ini. Terus terang saya cakap semua sudah selesai. Adakah anda seorang yang mudah cemburu? Tidak langsung. Cuma terkejutlah sedikit. Tetapi bila sudah jelas semuanya okay. Hubungan anda dengan kekasih (Nelydia) sekarang macam mana? Macam biasa. Merancang untuk hadapan.
Hubungan dengan Sharnaaz pula? Biasa saja. Tidak berubah atau dingin. Ada media yang merungut sejak Nelydia popular sukar hendak buat sesi fotografi dengannya. Mereka menganggap Nelydia sudah sombong. Komen anda? Saya tidak rasa dia berubah. Cuma, masa dia sekarang sudah kurang dan telefon tidak selalu dengan dia. Saya juga selalu nasihatkan, kalau masa kerja tidak elok main telefon. Tetapi kalau tinggalkan mesej saya yakin dia akan balas. Jadi, kita juga kena saling memahami. Sebagai orang lama dalam industri, adakah anda beri nasihat kepada dia. Bagaimana berurusan dengan media dan juga orang dalam industri hiburan? Setakat ini saya rasa dia okay dan pandai melayan sesiapapun. Tidak kira media atau sesiapa. Dia seorang yang sangat merendah diri sebenarnya. Kalau tidak dapat hubungi, dia memang tengah kerja. Qi, anda sudah tengok gambar terbaharu di IG Sharnaaz yang dia mendukung Nelydia itu? Anda rasa Sharnaaz cuba buat provokasi dengan memuat naik gambar tersebut? Saya tidak rasa macam itu. Semua itukan berlakon. Saya juga pernah singgah ke set penggambaran drama itu dan berjumpa dengan semua. Semua pelakon seperti kawan. Maaf, Qi boleh bertanya lagi mengenai Nelydia. Kenapa Kosmo! tidak dapat menghubunginya? Oh, telefon yang lama itu rosak.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails