Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Bina rumah untuk bakal isteri - Hans Isaac

TELAH banyak usaha yang dilakukan jejaka berusia 41 untuk melayakkan dia bergelar suami. Selain bersedia mengubah cara hidupnya, Hans Isaac juga sedang dalam perancangan untuk membina rumah buat bakal isterinya kelak. Si bujang ini dalam realiti kehidupannya kini melalui gaya hidup sama seperti lelaki yang sudah berkeluarga. Menjelaskan yang dia akan mengumumkan satu keputusan besar pada penghujung tahun ini, tentunya ramai yang mendoakan agar ada khabar gembira disampaikan. Apakah si cantik Neelofa orangnya? Opsss... Hans hanya ketawa dan cuba mengelak dalam temubual oleh wartawan Aida Rizmariza Kamaluddin. Apa cerita terkini Hans? Katanya sudah ada buah hati baharu, boleh mendedahkan siapa cinta hati itu? HI: Selepas apa yang berlaku sebelum-sebelum ini semua orang tahu saya menjadi sedikit berahsia. Apa juga status saya sekarang, biarlah rahsia. Hanya boleh berkongsi bahawa sekarang ini saya sedang gembira dengan kehidupan ini. Memang sekarang ini saya banyak tumpukan perhatian kepada soal kehidupan peribadi, berbeza dari dahulu. Sekarang saya mahu seimbangkan semua. Jadi, pegangan hidup saya kini "Work smart not hard". Hits: Apa yang berbeza tentang Hans dahulu dan sekarang? Jika dahulu saya kerja 18 jam sehari. kini saya ambil pendekatan berbeza. Selepas waktu makan tengah hari, saya akan buat aktiviti lain dan bukan lagi bekerja. Memang orang nampak saya masih bujang tetapi sebenarnya sekarang saya sudah melalui kehidupan bagaikan lelaki yang sudah berkeluarga. Dulu saya mengejar sesuatu dalam kerjaya, tetapi sekarang fikiran saya tidak minat dalam soal itu lagi. Ini masa yang sesuai untuk saya utamakan kehendak peribadi. Bila sebenarnya Hans akan menamatkan zaman bujang? Saya bukan jenis berkawan setahun dan terus ajak berkahwin. Saya juga tidak akan sama sekali 'menggunakan' pasangan saya, jadi memang tidak akan nampak saya berdua di mana-mana majlis. Saya memerlukan sekurang-kurangnya dua tahun. Apa-apa juga keputusan akan diketahui pada Disember ini. Apa lagi persediaan untuk melangkah ke alam rumah tangga? Saya dalam usaha untuk membina rumah baharu. Memang sekarang ini saya sudah ada rumah sendiri tetapi kalau boleh saya mahu yang lebih luas. Dan saya akan hadiahkan rumah ini kepada isteri saya. Sebesar mana rumah itu nanti, tengok kemampuan saya. Wah... beruntungnya wanita itu, bukan? Jangan cakap begitu. Saya pun ada 'perangai' saya sendiri yang perlu bakal isteri saya itu hadapi. Dalam soal ini saya tidak boleh fikir diri saya seorang, begitu juga dia. Kami kena saling berfikir untuk saling membahagiakan. Hans sebelum ini memang yakin tidak akan menerbitkan filem Melayu lagi, bagaimana sekarang? Apa aktiviti seni baharu? Saya masih dengan pendirian saya, bagaimanapun soal itu tidak akan menyentuh lakonan. Saya masih boleh berlakon dalam filem Melayu, tetapi bukan menerbitkannya. Kami juga dalam perancangan untuk mementaskan semula Teater Muzikal Supermokh pada 8 hingga 21 September depan di Istana Budaya. Kali bezanya harga tiket itu akan sedikit lebih murah dari sebelum ini.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails