Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Komitmen Nad Zainal

TIGA kali dia putus cinta, dan yang terkini gadis ini sebenarnya baru dua bulan solo tanpa kekasih. Mengakui dia tidak begitu bernasib baik dalam cinta, namun bagi pelakon muda Nad Zainal fakta itu sedikit pun tidak merunsingkan dirinya. Mahu mengambil masa yang ada ini sebagai modal untuk dia memberi sepenuh perhatian kepada dunia lakonan, balas Nad kalau boleh dia tidak mahu lagi pencapaian dirinya seiring dengan kontroversi diri. “Kalau ikutkan sudah dua bulan saya solo, ikutkan perasaan itu tiada apa sangat memandangkan waktu sekarang ini saya lebih fokus dengan kerja. “Memang saya kurang bernasib baik dalam cinta, kalau tengok rakan-rakan yang lain senang sahaja, tetapi tidak mengapa mungkin saya belum jumpa yang betul-betul serasi dengan saya," katanya. Tidak menolak untuk bercinta lagi, namun kali ini ada yang perlu diterapkan gadis ini dalam memastikan hubungannya tidak berakhir dengan cara yang sama. Mengakui komunikasi dan toleransi sebagai elemen penting dalam hubungan, kata Nad siapa juga lelaki itu kelak yang pasti harus menyayangi dirinya sepenuh hati. “Saya tidak kisah siapa juga dia, kaya atau miskin orang dalam industri atau tidak. Tetapi yang penting kami harus serasi dan saling menyayangi. “Apa yang saya belajar melalui hubungan lalu adalah penting untuk ada komunikasi dan sikap toleransi," katanya ketika ditemui di Hari Kantin, Bananana di Sri Pentas, Bandar Utama, Selangor baru-baru ini. Menggambarkan dirinya sebagai seorang yang cukup setia, kata Nad atau nama sebenarnya Farah Nadia Zainal Abidin, 24, dalam setiap hubungan dia tidak mungkin akan menjadi orang lain. Sebab itu dia cukup selesa berterus-terang, kerana baginya ini adalah cara terbaik untuk dia menghargai kasih sayang itu. “Saya kalau berkawan dengan seseorang saya akan komited. Saya sekat diri saya untuk kenal dengan orang lain. “Saya tidak tahu pandangan orang lain terhadap saya tetapi saya selesa jadi diri saya. Tetapi mungkin selepas ini saya akan lebih selesa bercerita mengenai hubungan selepas semuanya betul-betul stabil," katanya.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails