Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Lantaklah kata orang - Sherry Ibrahim

Pelakon, Sherry Ibrahim nampaknya akan menyertai golongan selebriti tempatan antaranya Rosnah Mat Aris, Ella, Rozita Che Wan, Ayu Raudhah dan Didie Alias. Nama-nama selebriti yang disebut itu sebenarnya adalah golongan yang nekad memilih untuk berkahwin dengan lelaki yang lebih muda. Sherry juga begitu kerana dikatakan sedang bercinta dengan bekas pemenang Hero Remaja 2012, Fattah Amin. Bagi wanita yang berusia 31 tahun itu, dia tidak menolak andainya hubungan cinta mereka kini berakhir ke jenjang pelamin walaupun jarak usia mereka berbeza tujuh tahun. “Kalau dia nak hubungan ini ke peringkat seterusnya, peringkat yang lebih baik, saya rasa apa salahnya. “Lagipun sekarang ini saya cukup selesa bersama dengannya dan saya tidak menolak jika dijodohkan dengan dia. “Cuma saya wanita, jadi tidak manis sekiranya saya bercerita lebih tentang perkara ini. Setakat ini sahajalah yang saya boleh cerita," katanya. Bercerita tentang persepsi sesetengah orang yang cukup skeptikal dengan umur pasangan, bagi Sherry, dia sedikit pun tidak kisah dengan luahan kata-kata orang lain. “Biarlah apa orang nak cakap pasal umur. Jarak umur terlalu jauh ke apa. Saya tahu, perkara seperti ini pasti akan dipersoalkan apatah lagi saya lebih tua daripada dia. “Tapi bagi saya itu tidak penting kerana apa yang lebih utama ialah penerimaan hubungan antara saya dan dia dan keluarga kami. “Jika keluarga kami menerima serta saya dan dia juga selesa dengan hubungan ini, saya rasa jarak umur tidak menjadi masalah," jelasnya lagi. Buat masa ini, jelas Sherry dia sudah bertemu dengan adik Fattah manakala Fattah pula sudah bertemu dengan ibu dan adiknya. Tambah Sherry, dia sendiri tidak berhajat untuk mencari pasangan yang lebih muda dan ia adalah kebetulan semata-mata. “Saya tidak mencari lelaki yang lebih muda. Mungkin sudah ditakdirkan dengan dia selepas cinta saya sebelum ini putus," jelasnya. Sherry sebelum ini pernah bercinta dengan seorang lelaki yang berasal dari Mauritius namun tidak berakhir ke jinjang pelamin. “Sebelum ini hubungan cinta saya terputus dan saya harap hubungan baru ini tiada halangan dan saya sendiri sentiasa mencuba yang terbaik," ujarnya.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails