Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Siapa taja Black?


PANAS dan memang panas apabila ada yang mula menyebarkan cerita kononnya penyanyi Black dibela oleh seseorang. Mak datuk, biar betul tu?

Syed memang tak berapa nak percaya pada cerita yang disebarkan.

Tapi bila ramai sangat yang menyampai cerita yang sama pada Syed, tak tahu nak cakap apalah.

Yang paling Syed terkejut, bila ada pemanggil yang bercerita hal yang sama. Beriya-iya pemanggil tu bercerita kepada Syed hal tersebut sampaikan dia mengaku dia merupakan orang yang terdekat dengan Black.

Katanya, Black bukan sahaja diberi wang ringgit malah apa sahaja yang Black mahu akan dituruti. Pendek kata sebut apa sahaja akan ditunaikan demi untuk penyanyi yang cukup popular dengan lagu Sofia Jane ini.

“Mana ada Black kena bela, itu semua fitnah semata-mata. Kalau betul Black kena bela sila tunjukkan bukti. Ini cerita lawak dan jangan harap Black nak melatah.

“Mungkin juga peminat-peminat Black nampak Black dengan orang lain dan buat andaian sendiri. Gelilah kalau nak cerita pasal kena bela, mak datin ni. Black masih mampu tanggung hidup sendiri daripada duduk himpit orang.

“Kalau orang nak bercerita tu, apa lagi yang Black nak katakan. Yang penting semua orang terdekat tahu Black tak seperti yang didakwa. Kalau orang tanya Black jawab, kalau tidak baik diam sahaja,” katanya lagi.

Kepada peminat Black tu jangan lupa dapatkan album terbaru yang berjudul Obsesi yang dah ada di pasaran. Ada enam lagu yang kesemuanya menggunakan tajuk nama wanita. Kelas sungguh!
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails