Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Shera Aiyob masuk hospital, kini stabil

KUALA LUMPUR 29 Jan. - Pelakon, Shera Aiyob terpaksa mendapat rawatan di hospital akibat pening dan muntah, semalam. Isteri kepada pelakon Zahiril Adzim yang sedang hamil empat bulan itu memberitahu, keadaannya kini bagaimanapun telah stabil. Menurut Shera, keadaan badan yang sedikit lesu akibat selesema dan keletihan menyebabkan dia pening dan muntah. Bagaimanapun, dia tetap bersyukur kerana doktor yang merawatnya memberitahu abahawa kandungan berada dalam keadaan baik. "Mungkin disebabkan keletihan serta selesema saya mengalami sakit kepala yang melampau. Bagaimanapun, saya dan suami sangat bersyukur untuk mengetahui kandungan saya sihat. "Saya hanya beberapa jam sahaja di hospital, dan melalui ujian darah doktor mengesahkan saya bebas daripada sebarang virus merbahaya. Buat masa ini saya masih bercuti, dan akan kembali berada di set setelah sihat nanti," katanya. - UTUSAN
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails