Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Siapa khianati Qazem?

NASIB malang yang terjadi kepada pelakon Qazem Nor bermula seminggu selepas bergelar suami kepada Nor Azuriana Amirudin atau mesra dipanggil Embun pada 20 Oktober tahun lalu. Pada waktu itu, kesabaran Qazem cukup diuji kerana majlis resepsi perkahwinan yang dijanjikan gilang gemilang oleh pihak penaja dibatalkan pada saat-saat akhir. Nampaknya nasib malang Qazem terus bertimpa-timpa apabila kini dia dikatakan kehilangan punca pendapatan dalam dunia lakonan angkara perbuatan khianat seseorang. “Benar saya tertekan sebab tak ada kerja selepas berkahwin dengan Embun. Pada mulanya saya beranggapan mungkin semua orang ingat saya masih dalam mood pengantin baru tapi apabila keadaan yang sama berterusan, terus jadi tanda tanya. “Saya juga perasan yang rakan-rakan terdekat yang selalu lepak bersama turut menyepi seribu bahasa. Kalau dahulu, ramai yang telefon bertanyakan khabar, bertanyakan peluang dan tawarkan kerja, sekarang ini langsung tak ada. Kadangkala saya rasa seolah-olah orang sekeliling tak sedar kehadiran saya. “Keadaan tak ada kerja ini turut menjejaskan keharmonian hubungan saya dengan Embun. Kesannya kami sering bertegang leher walaupun dalam soal remeh-temeh sedangkan sebelum ini tak pernah," katanya dalam nada kesal pada pertemuan pagi Isnin lalu. Mungkinkah ketiadaan tawaran berlakon disebabkan kehadiran Qazem tidak lagi menepati kehendak pasaran, bapa kepada tiga anak daripada perkahwinan terdahulu itu menafikannya. “Tak pernah berlaku dalam sejarah kerjaya saya apabila langsung tak ada kerja. Duduk di rumah goyang kaki sampaikan telefon bimbit langsung tak berdering. Selama ini rezeki saya dalam industri hiburan tak pernah putus. “Saya juga bukan jenis yang suka reka cerita. Apa yang berlaku pada saya ini memang kisah benar. Saya tak rasa cerita tentang khianat yang terjadi pada saya ini wajar direka untuk raih publisiti murahan," katanya bersungguh-sungguh. Dalam usaha untuk mengatasi masalah yang sedang dihadapi, pemilik nama Mohd. Nazim Atim dan bapa kepada Aqif Anaqy, 10, Muhammad Darial Ivan, 8, dan Nur Jasmien, 4, itu mengakui dia mengambil keputusan untuk menjalani sesi rawatan Islam di kampungnya di Teluk Intan, Perak. “Ini adalah kali kedua saya mengalami kisah ganjil sebegitu sebab sebelum ini berlaku masa duduk bujang. Masa itu, ada banyak kejadian pelik berlaku termasuk tumbuh tompok-tompok di kepala. “Saya anggap itu adalah kesan daripada amalan pemakanan tak menentu tapi sebenarnya adalah kerja khianat seseorang setelah diberitahu oleh seorang pakar agama," dedahnya. Bagaimanapun pelakon yang bakal berusia 40 tahun pada 23 November ini enggan mendedahkan siapa yang mengkhianati dirinya.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails