Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Amaran Farid Kamil Kepada Ibu Mertuanya

Pelakon dan pengarah filem Farid Kamil, 32, menegaskan sekiranya ibu mertuanya, Norsiah Ramli mahu bertemu dengan isterinya, Diana Danielle, 22, serta anak mereka, wanita itu perlulah bersemuka terlebih dahulu dengan dirinya. "Apa yang boleh saya katakan, sekiranya dia (ibu mertua) ingin melihat baby dan berjumpa isteri saya, suruh dia datang jumpa saya dulu. Selagi beberapa perkara belum selesai, adalah lebih baik dia berjumpa saya dulu. "Saya risaukan perkara yang tidak diingini serta kemungkinan-kemungkinan yang buruk akan berlaku pada anak dan isteri saya. Saya dapat merasakan mertua saya akan melakukan sesuatu yang buruk kepada mereka. "Saya bukan berdendam tetapi lebih kepada mahu melindungi anak dan isteri saya. Lagipun sebelum ini saya dengar banyak cerita negatif yang keluar dari mulut ibu mertua saya tentang kami berdua", jelas Farid Kamil dengan panjang lebar. Beliau ditemui pada sidang media drama bersiri Jodoh Itu Milik Kita yang diadakan di Restoran Teeq, Lot10, malam tadi. Farid sebelum ini mencetuskan kontroversi ekoran beliau meluahkan rasa kecewa terhadap ibu mertuannya itu di laman Twitter. Kata-kata Farid ketika itu seolah-olah menggambarkan dia dan mertuanya itu berdepan dengan krisis. Malah semasa pernikahan Farid dan Diana, timbul desas desus Norsiah kononnya tidak merestui perkahwinan pasangan itu.
Ternyata khabar tersebut benar apabila pada pertemuan semalam, Farid turut mendedahkan Diana sangat kecewa dengan sikap Norsiah yang tidak mengambil tahu keadaan anaknya itu. Apatahlagi di saat-saat proses terakhir kehamilan Diana. "Diana kecewa dengan ibunya sejak dia tidak merestui perkahwinan kami. Saya juga tidak pula pernah mendengar ibu mertua saya telefon bertanyakan khabar kepada Diana", katanya. Untuk pengetahuan Farid dan Diana telah berkahwin pada 3 November 2012. Selepas disahkan hamil, Diana berangkat ke Sydney, Australia bagi melanjutkan pelajarannya sehinggalah aktres itu selamat melahirkan bayi lelaki, pada 2 Julai lalu di sebuah hospital di sana. -mD
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails