Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Kami memang bermasam muka - Anzalna

Baru-baru ini, nama pelakon Anzalna sedikit tercalar dihimpit isu terkini. Dilaporkan, dia dan pelakon Izzue Islam tidak berpuas hati antara satu sama lain sewaktu berlakon bersama di lokasi, sehingga bermasam muka. Ini gara-gara sikap Anzalna yang dikatakan agak berlebih-lebihan dalam menghayati watak sebagai Mya Arlissa ketika penggambaran drama Aku Isterinya, beberapa bulan sudah. Sikap Anzalna itu telah menyebabkan Izzue yang melakonkan watak sebagai Mikail kurang selesa. Keadaan lebih panas apabila isteri kepada Izzue, Awin Nurin turut cemburu, gara-gara sikap Anzalna. Enggan terus menambahkan duka dalam dada, Anzalna memberitahu dia tidak mahu memanjangkan isu tersebut lagi. Ini kerana dibimbangi akan menjatuhkan semangatnya untuk berlakon selepas ini. “Memang apa yang diperkatakan dan dilaporkan media sebelum ini adalah benar, kami memang mempunyai masalah ketika dalam set. Tetapi ia tidak berlanjutan, habis begitu sahaja," katanya, menjelaskan duduk perkara. Tidak mahu meneruskan permusuhan, Anzalna bersungguh-sungguh mempertahankan kelakuannya sewaktu di depan kamera. Apa yang dilakukan tidak keterlaluan dan mengikut kehendak etika kerjanya semata-mata. “Setiap tindakan saya di lokasi adalah atas tuntutan skrip. Tidak ada istilah saya berlebih-lebih dalam lakonan termasuklah dengan Izzue. Saya juga mempunyai cara tersendiri bagaimana untuk menghayati sesuatu watak yang diberi," katanya, yakin. Menurut Anzalna, isu seperti yang didakwa sepatutnya tidak perlu dipanjangkan kerana itu adalah perkara remeh dan bersifat kebudak-budakan. “Sekali lagi ingin saya tegaskan, apa yang diperkatakan bukan berpunca daripada diri saya. Saya tidak pernah timbulkan apa-apa masalah dengan dia (Izzue) atau sesiapa sahaja di lokasi, saya bekerja dan bukan mencari musuh dengan sesiapa," tegasnya. Cukup matang berdepan situasi seperti itu, Anzalna mengakui tidak berhasrat untuk bersemuka dengan Izzue atau isteri pelakon itu ekoran perselisihan faham tersebut. “Tiada sebab untuk saya berbuat demikian dan melayan perkara yang kebudak-budakkan. Tambahan pula ia isu kecil dan telah pun selesai," jelasnya.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails