Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Amy Search Akui Kontroversi Melanda Nabila Huda Tidak Mencalarkan Imejnya


“Saya tidak merasakan imej saya tercalar atau terjejas kerana apa yang dilakukan oleh Nabila adalah urusan peribadinya dan peminat sudah boleh menilai sendiri,” ujar lagenda Rock tanah air, Amy Search ketika ditanya mengenai kontroversi yang melanda anak sulungnya, Nabila Huda.

Jurnal kehidupan Nabila tahun ini seakan terlakar sedikit momen ‘gelap’, dilanda krisis rumah tangga kemudian dihimpit dek kontroversi foto dirinya bercium dengan seoranag lelaki yang tersebar di internet dan terbaru, Nabila ‘berkongsi’ perasan amarah dan amuknya kepada seseorang di dada Twitter miliknya, dan pasti saja ia menarik perhatian ramai.

Tidak pasti untuk siapa amarah tersebut ditujukan, tetapi ayat-ayat yang terkandung jelas menunjukkan ia merujuk kepada bekas suaminya Zaidy Zailani. Apa yang menjadi isu buat Nabila adalah, apabila suaminya terus-terus mempertikaikan soal penjagaan anak mereka, Kheisya Laila.

Amy ketika ditemui di sidang media ‘Konsert Fenomena Search 30 Tahun Jelajah Borneo’ kelmarin menyatakan bahawa dirinya telah menasihati Nabila agar tidak menjadikan Twitter sebagai medium untuk melampiaskan amarahnya.

“Apapun yang terjadi di antara mereka berdua, saya sebenarnya tidak mahu campur tangan. Tetapi sebagai seorang ayah, saya menasihatkan Nabila supaya tidak menggunakan Twitter untuk melepaskan kemarahan. Lebih baik dibawa berbincang secara baik,” ujar Amy.

Tambah Amy lagi, perbuatan Nabila itu tidak hanya memalukan dirinya sendiri bahkan turut melibatkan keluarga kedua-dua belah pihak.

“Saya berharap Nabila dan bekas suami boleh cari jalan terbaik,” jelas Amy mengakhiri perbualan.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails