Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Memang Sepah hebat


BERAKHIRNYA program Maharaja Lawak minggu lalu membuktikan yang industri kita masih belum ketandusan bakat-bakat komedi. Masih ramai pelapis yang hebat tatkala melihatkan barisan peserta akhir malam itu.

Namun harus diakui populariti Jozan memang cukup hebat. Nama Jozan sering dicanang sebagai pemenang tetapi tidak berlaku pada malam itu apabila kumpulan Sepah diangkat sebagai Maharaja Lawak.

Berdasarkan persembahan pada malam itu, memang Sepah layak diangkat sebagai juara. Persembahan yang cukup konsisten daripada mereka bertiga dalam kedua-dua persembahan turut mendapat pujian ramai.

Faktor bertiga juga mungkin menjadi pendorong untuk mereka merencanakan idea yang cukup hebat berbanding dengan peserta lain. Pada saya itu bukan hal yang besar kerana hampir semua peserta akhir telah memberikan yang terbaik pada semua.

Nabil mungkin orang yang paling tertekan. Terpaksa melakukan persembahan sendirian sedangkan orang lain berpasukan. Walau apa yang terjadi kehebatan Nabil sebagai pelawak solo cukup dikagumi. Saya berharap semua pelawak-pelawak kita akan meneruskan kesinambungan pada masa hadapan.

Tak Bersepah,

Pasir Gudang, Johor.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails