Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Abby Fana tunai haji


MINGGU lalu memang ramai yang bertanyakan kepada Syed mana menghilang deejay popular Abby Fana. Bila hilang sampai seminggu ramai juga yang mula resah dan gelisah dengan kehilangan deejay Sinar FM tu.

Mungkin ramai yang rasa tengah hari mereka dah tak ada orang nak hiburkan. Maklumlah bukankah Abby memang ramai pengikut sampaikan ramai yang memang ternanti-nantikan soalan cepu emas yang selalu ditanya pada para pendengar setiap hari.

Bila berjumpa dengan orang kuat Sinar FM baru-baru ini, Pak Tam beritahu yang Abby dah pun berangkat ke Tanah Suci Mekah untuk mengerjakan rukun Islam kelima itu.

Iyalah, bukan senang nak dapat peluang menjejak kaki ke Mekah, ada yang sampai akhir hayat pun belum berpeluang nak dapat jejak kaki. Sebab itu bila ada masa yang sesuai Abby terus pergi.

Lagi satu dengar khabarnya Abby tak mahu kecoh-kecoh tentang pemergiannya ke sana. Nak buat ibadah ni kena ikhlas dan Syed harap sangat Abby akan dikurniakan haji yang mabrur seperti mana yang diharapkan.

Tapi betul ke sudah ada pengganti Abby di Sinar FM? Tak pasti pula siapa yang akan menggantikan Abby sepanjang ketiadaannya. Tak kisahlah siapa-siapa pun sebab ramai yang tahu Sinar FM memang radio terbaik di Malaysia.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails