Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Lidah Sabhi kelu depan wanita


SABHI Saddi bukanlah artis program realiti walaupun hakikatnya dia banyak menari mengiringi Adam dalam pertandingan Akademi Fantasia 2 (AF2).

Dia pernah menjadi penari hip hop di bawah kumpulan Edsco yang sentiasa mengiringi persembahan Adam.

Bersandarkan kepada paras rupa dan suara, dia mengikut jejak langkah Adam selepas terhasilnya single yang berjudul Nadiku pada 2009.

Sehingga kini, lagu yang pernah menjadi runut bunyi dalam drama Tari Tirana di TV3 itu masih kuat di bibir peminatnya.

Nyata, jejaka berbadan tegap itu tidak hanya mahu berjudi nasib dalam bidang nyanyian sahaja kerana dia mula menjadi penghias layar lebar.

Diberi kepercayaan menggalas watak bernama Zakri dalam filem Klip 3GP arahan Aidilfitri Mohd. Yunos, Sabhi yang mulanya tidak yakin menyahut cabaran yang diberikan itu, biarpun ia tugas sukar.

"Menjadi pelakon ternyata tidak semudah yang dijangkakan apatah lagi ia tidak pernah ada dalam perancangan saya.

"Tetapi pengalaman berlakon dalam video klip Nadiku bersama pengarah sama memberi sedikit pengetahuan buat saya bagaimana untuk beraksi di depan kamera," kata jejaka kelahiran Sandakan, Sabah itu kepada Sensasi Bintang.

Di dalam filem yang masih ditayangkan itu, Sabhi menggalas watak sebagai seorang lelaki lurus yang tidak dapat membantu teman wanitanya yang dirogol.

Bukan sahaja tidak dapat membantu kekasihnya itu, bahkan dia turut dipukul sehingga mati dalam keadaan tragis.

Jelas Sabhi yang kini berusia 26 tahun itu, pengalaman bertentang mata dengan pelakon wanita menjadi cabaran yang besar buatnya.

Sabhi mengaku bahawa dia tidak dapat memberi perhatian sepenuhnya kepada lakonan saat menjayakan babak seperti itu.

"Saya memang pemalu dengan wanita. Begitu susah nak meneruskan kata-kata apabila bertentang mata dengan mereka," katanya yang masih pekat dengan dialek Sabah.

Nyata, rezeki jejaka berbintang Virgo ini dalam dunia hiburan semakin menjadi-jadi kerana menerima banyak tawaran berlakon di samping persembahan pentas.

Jelasnya, dia menerima beberapa tawaran untuk berlakon dalam telemovie dan drama tempatan selain bakal muncul dengan album penuh tidak lama lagi.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails