Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Kami Kenal Sejak Zaman Myspace - Hairul Azreen

Sejak putus cinta dengan pelakon Faralyna kira-kira tujuh bulan lalu, pelakon Hairul Azreen kini dikatakan sudah menemui pengganti. Dakwaan tersebut timbul berikutan terpampang gambar-gambar mesranya bersama blogger terkenal Hanis Zalikha, di laman sosial Instagram. Benarkah mereka sedang hangat bercinta? "Saya mengenali Hanis sejak dari bangku sekolah lagi, kami mengenali melalui laman sosial Myspace. Sebetulnya hubungan kami berdua agak lama terputus sebelum ditemukan kembali di dalam industri ini. "Buat masa ini kedua kami masih memberi fokus buat kerjaya sahaja. Apa yang menjadikan kami lebih rapat kini adalah sikap suka membantu Hanis", katanya sekaligus memberitahu hubungan mereka buat masa ini lebih kepada atas dasar kerja sahaja. Menurut pelakon drma SSetia Hujung Nyawa ini, dia bakal terlibat dalam bidang pengacaraan. Justeru dia banyak mendapat bantuan daripada Hanis yang memang lebih berpengalaman daripadanya. Sementara mengulas mengenai Hanis dikatakan menjadi punca perpisahannya dengan Faralyna, Hairul Azreen berkata, "Sebetulnya sudah hampir enam ke tujuh bulan saya berpisah, dan hubungan saya dengan Hanis memang baharu sahaja rapat. Namun itu bukan bermakna kami bercinta, kami hanya berkawan buat masa ini dan saya tidak fikir lagi ke arah itu. "Biar saya berterus-terang, sebenarnya saya berada di tengah-tengah, sama ada saya bercinta atau tidak itu belum tahu lagi. Namun jika ditakdirkan kami tidak bercinta semestinya dia akan kekal menjadi rakan saya".
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails