Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Tak Kenal Nas-T, Gembira Nabila Bercinta - Amy Search

Ibu bapa mana yang tidak mahu anaknya mengecap bahagia. Begitu juga lagenda Rock tanah air, Amy (Search) yang menyambut baik mengenai perihal anak perempuannya Nabila Huda yang kini sedang hangat bercinta dengan pelakon dan DJ, Nas-T. Menurut Amy, dia juga sebetulnya tidak mengenali pemuda yang telah berjaya menambat hati anaknya itu. Namun beliau tidak menghalang senadainya itu yang terbaik buat Nabila. Malah mengharapkan pasangan itu sentiasa boleh menerima kekurangan diri masing-masing. "Saya tak tahu apa-apa tentang kisah hubungan cinta dia (Nabila) sehinggalah saya membaca surat khabar. Sebagai bapa, tentunya saya mahukan dia berbahagia dan mendapat pasangan yang baik. Apapun hubungan mereka masih baru lagi... "Saya tak kenal Nas-T, tak tahu yang dia artis. Saya belum jumpa lagi dengan dia. Tapi Kalau Nas-T adalah orang yang betul-betul sesuai dengan Nabila, saya rasa hubungan itu haruslah kekal. Nabila dan Nas-T juga kena saling memahami, sebagai manusia biasa mereka perlu mengenali hati budi dan saling menerima buruk baik diri masing-masing", katanya kepada Malaysia Digest.com ketika diminta mengulas mengenai hubungan Nabila dan Nas-T. Vokalis kumpulan Search itu ditemui pada majlis penyampaian hadiah Anugerah Bintang Popular (ABPBH'12) bertempat di hotel Holiday Villa, Subang, semalam. Sementara itu, mengulas mengenai kemenangan Nabila sebagai Pelakon Drama Wanita Popular, Amy berkata walaupun beliau tiada di Malaysia ketika berita kemenangan tersebut namun berita itu cukup membanggkan dan menyentuh perasaan beliau juga seluruh keluarganya. Tambah figura berusia 55 tahun ini, beliau tidak pernah menyangka yang Nabila lebih menyerlah dalam dunia lakonan berbanding nyanyian. Bagaimanapun Amy percaya, pengiktirafan yang diterima aktres itu adalah atas kegigihan dan kesungguhan yang ditunjukkan dalam setiap hasil kerjanya selama ini. "Saya dan keluarga masa tu berada di Turki. Kami ketika tu berada di dalam bas untuk ke satu destinasi. Saya dapat tahu dia menang, melalui Twitter. Saya bangga dengan dia. Kami sekeluarga masa tu memang sangat gembira dan emosional lah. "Sebenarnya masa mula-mula dulu saya macam tak percaya yang dia nak berlakon. Saya pernah tanya pada dia, betul ker dia nak terjun bidang lakonan? Sebab saya ingatkan dia lebih pada menyanyi. Tapi dia memang seorang yang sangat berkerja keras. Dia tahu apa yang dia nak. Saya harap dia akan tunjukkan pencapaian yang lebih baik lagi selepas ini", katanya. - mD
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails