Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Menyesal sorok putus cinta - Sheera

BELAJAR daripada kesilapan lalu, pelakon cantik Sheera Iskandar memberitahu kepada Aida dia tidak mahu lagi bercinta lama-lama. Melihatkan umurnya kini, Sheera tahu adalah satu langkah kurang bijak jika dia terus membuang masa dalam alam percintaan seperti sebelum ini. Enggan memberitahu bila sebenarnya dia sudah sendirian tanpa kekasih, Sheera bagaimanapun memberitahu dia sebenarnya sangat menyesal kerana tidak menjelaskan keadaan dirinya yang sebenar kepada umum sebelum ini. "Memang sebelum ini saya tidak beri tahu saya sudah berpisah dengan teman lelaki sebelum ini. Dari situ saya lihat tiada yang berani mendekati saya. Mungkin mereka sendiri ragu-ragu dengan status saya yang dianggap masih kekasih orang," katanya. Sheera sebelum ini bercinta dengan seorang jejaka yang mahu dikenali sebagai Syan. Banyak yang sudah tahu tentang perasaan intim mereka suatu masa dahulu, tetapi apabila berpisah Sheera buat diam pula. Tak apalah, mungkin masing-masing ada sebab kenapa merahsiakan punca putus cinta itu. Memberitahu dia sudah bersedia untuk melangkah ke alam rumah tangga, Sheera bagaimanapun tidak mahu melihat keadaan ini sebagai sesuatu yang terdesak buat dirinya. Percaya kepada ketentuan jodoh, cerita Sheera kepada Aida antara momen yang paling menakutkan kini adalah untuk melihat kesemua rakan-rakanya sudah memulakan fasa baru kehidupan mereka. "Setiap kali berkumpul bersama rakan-rakan, hampir kesemua mereka sudah mempunyai anak, atau sudah berkahwin dan bakal berkahwin. Bagaimanapun saya tidak akan terlalu tergesa-gesa, saya percaya kepada jodoh,"katanya. Aida tanya kan sama ada dia terlalu memilih? Sheera menyangkal. "Memilih itu perlu, tetapi tidaklah sampai satu tahap yang tidak masuk akal," kata anak kepada dramatis Aznah Hamid ini.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails