Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Shazlin nafi amal seks songsang


Oleh Zubir Mohd Yunus
zubir@bharian.com.my

Isteri Radhi OAG akui gemar bersosial tetapi tak sampai ke tahap lesbian

TERLANJUR perahu boleh diundur, terlanjur perbuatan badan binasa. Kebelakangan ini banyak foto panas golongan artis dan selebriti tersebar luas menerusi internet. Bukan sekadar gambar mereka bersosial bersama teman-teman, malah foto berkepit dengan buah hati masing-masing juga semakin mudah diperoleh menerusi internet.

Zubir tabik spring dengan segelintir artis yang mengakui kesilapan mereka dan memohon maaf, berjanji tidak akan mengulangi perbuatan yang sama. Tapi, ada juga artis yang Zubir menyampah tahap ‘gaban’, sudahlah terang-terangan gambar bermesra dengan kekasih terpampang di internet, namun masih nak cover line, cakap mereka tak ada apa-apa hubungan istimewa, geli dan meloyakan!

Antara artis yang menjadi mangsa akibat kecanggihan dunia teknologi maklumat apabila foto dirinya bersosial bersama teman-teman tersebar di internet ialah Shazlin Sharif, iaitu isteri Radhi OAG. Dua, tiga minggu kebelakangan ini, boleh dikatakan hampir setiap hari Zubir menerima kiriman e-mel foto yang sama, tak jemu-jemu mereka.

Masakan tidak, gambar berkenaan memang panas apabila memaparkan aksi cium dan peluk Shazlin dengan teman wanitanya. Justeru, timbul persoalan adakah isteri Radhi OAG itu bernafsu songsang atau boleh dilabel lesbian? Ramai yang tidak menyangka, Shazlin berkelakuan begitu, apatah lagi dia kini masih berstatus isteri dan sudah bergelar ibu! Keghairahannya berhibur dengan minuman keras terhidang di depan mata, turut mengundang persoalan.

Ketika Zubir menghadiri majlis berbuka puasa anjuran Tropicana Golf & Country Resort di Damansara, baru-baru ini, Zubir terpandang kelibat Shazlin ketika sedang mengambil juadah. Justeru, sebaik selesai berbuka puasa, Zubir terus menghampiri Shazlin dan bertanyakan kesahihan perkara berkenaan.

“Saya akui gambar-gambar itu tersebar luas di internet kira-kira sebulan lalu. Gambar itu dirakamkan ketika saya menghadiri dua majlis berbeza sekitar pertengahan tahun ini. Pada ketika itu, saya sedang berdepan dengan masalah rumah tangga, turun naik mahkamah, Radhi pula ada ketikanya gagal menghadiri perbicaraan.

“Jadi, untuk menghilangkan tekanan, kawan-kawan baik ajak saya berhibur. Tidak dinafikan, pada masa sama, saya memang gemar bersosial. Tapi, janganlah ingat perkara negatif saja. Maksud bersosial ialah berhibur, melepak bersama teman-teman di pusat hiburan, itu saja. Bukan bermakna saya melakukan perkara yang tak senonoh!

“Namun, apabila tersebar foto saya bersosial dengan cara agak keterlaluan, selain aksi berpeluk dan bercium dengan rakan sesama jenis, saya mengakui, itu memang kesilapan saya kerana dalam keseronokan dan keghairahan saya berhibur itu, saya alpa dengan keadaan persekitaran sehingga lupa apa yang saya lakukan itu di luar batasan dan jangkaan saya.

“Pun begitu, saya masih waras, tapi sebagai manusia, saya tidak terlepas daripada melakukan kesilapan, jadi tolonglah maafkan keterlanjuran perbuatan saya,” pinta Shazlin penuh keinsafan.

Itu satu kes, sekarang bagaimana dengan dakwaan awak dituduh sebagai lesbian?

“Saya menafikan sekeras-kerasnya, saya ‘lurus’, bukan ‘bengkang bengkok’! Gadis yang saya cium dan peluk itu adalah kawan baik saya yang sudah saya anggap seperti adik beradik sendiri. Bagi saya, itu perkara biasa, sekadar meluahkan perasaan kasih sayang dan bukannya kami mengamalkan cara hidup songsang atau boleh dilabel gadis lesbian!

“Kawan baik saya pula perempuan, bukannya lelaki!,” kata Shazlin bersungguh-sungguh.

Kata Shazlin lagi: “Cukup-cukuplah mengaibkan saya. Saya ada keluarga, tambahan pula saya tak pernah kacau kehidupan orang lain, jadi tolonglah jangan ganggu saya lagi. Apa yang sudah berlaku itu, sekali lagi saya mohon maaf.”

Bagi Zubir, betul juga permintaan Shazlin itu, cukup-cukuplah menghentam dirinya menerusi alam siber. Lagipun sudah beberapa kali dia memohon kemaafan di atas kesilapan masa silamnya, elok rasanya kita beri Shazlin peluang kedua memperbaiki kesilapan lalu. Semoga Shazlin akan berubah dan tidak lagi mengulanginya.

ZUBIR: Personaliti TV popular, Daphne Iking khabarnya sedang berdepan kes mahkamah apabila berlaku pergolakan dalam rumah tangganya.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails