Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Zizan intim dengan bekas kekasih Nabil


Oleh Zubir Mohd Yunus
zubir@bharian.com.my

PUTUS sudah kasih sayang, yang patah tumbuh, hilang pasti berganti. Umum sedia maklum, kini juara Raja Lawak 2, Nabil sedang hangat bercinta dengan model dan aktres popular, Irma Hasmie. Irma sebelum bertemu Nabil, dia pernah menempuh episod duka apabila putus cinta dengan pengarah dan aktor kacak, Farid Kamil. Farid pula ketika ini hangat digosipkan bercinta dengan Diana Danielle.

Ini bermakna rakan-rakan artis yang ada sejarah putus kasih, pasti bertemu pengganti, bezanya cuma cepat dengan lambat saja. Begitu juga Nabil, sebelum bercinta dengan Irma, dia turut mempunyai kekasih. Namun, hubungannya dengan Amira atau Myra 23, tidak berpanjangan, antara mereka tiada jodoh apabila masing-masing membawa haluan sendiri.

Lama juga Zubir tidak dengar khabar mengenai Myra, setahu Zubir dia baru saja menduduki peperiksaan akhir Ijazah Sarjana Muda Rekaan Fesyen dari Universiti LimKokWing di Cyberjaya. Terbaru, teropong Zubir berjaya menjejaki pasangan terbaru Myra. Dia kini sedang berkawan rapat dengan Zizan Raja Lawak!

"Nak kata Zizan dengan Myra adalah pasangan kekasih, aku tak pasti, tapi apa yang boleh aku beritahu kau Zubir, dah nak masuk dua bulan Zizan dan Myra berkenalan dan berkawan baik! Yang pasti, Myra pilih pelawak juga, lepas Nabil, kini Zizan. Mungkin dia selesa dengan orang yang kepala gila-gila macam Nabil dan Zizan.

"Apapun, tahniahlah buat Zizan sebab dapat awek cun macam Myra, berpelajaran tinggi pula tu dan mempunyai latar belakang keluarga yang baik. Dulu pun apa kurangnya bekas kekasih Zizan, bintang Akademi Fantasia 4 (AF4), Leez tu, pun comel! Sekalipun profesion Zizan seorang pelawak, namun dia mempunyai cita rasa yang tinggi.

"Padanlah dua-dua tu, Zizan pula tengah top dengan rancangan game show popluar di Astro Ria, Bolos. Apabila Zizan berjaya menambat hati Myra, dia sebenarnya berjaya juga membolosi cinta Myra. Yalah, Myra suatu ketika dulu, dia pernah down selepas putus cinta. Sekarang ni apabila Zizan berada di sisinya, muka ada senyum sepanjang masa! Mereka juga khabarnya meminati sukan yang sama, kereta drift," cerita seorang sumber.

Sekiranya apa yang disampaikan ini satu kebenaran, rasa-rasanya betul sebab gambar Zizan bersama Myra dah ada dalam Facebook Myra, Zubir sekadar tumpang gembira, insya-Allah bibit-bibit kasih yang baru dibenih itu taburkan dengan baja cinta, mudah-mudahan semakin mekar mewangi.

ZUBIR: Aktor kacak luah perasan cinta kepada 'teman tapi mesranya', seorang pengacara dan aktres jelita, tapi respons sendu, kasihan dia...
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails