Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Hanez tahu orang meluat

DALAM sejuta orang, percayalah, tak semua orang yang suka untuk menyibuk atau mengambil tahu kisah artis yang kerap disiarkan di surat khabar atau di majalah. Lebih-lebih lagi kalau cerita percintaan yang menjadi topiknya. Orang tentu akan menyampah juga kalau balik-balik itu sahaja yang nak dijajakan. Perkara yang sama berlaku pada pelakon Hanez Suraya, 28, yang dikatakan gemar bercerita hal cinta dan kasih sayangnya terhadap teman lelaki, penyanyi Awi Rafael. Menyedari bahawa hal itu mengundang rasa kurang senang dalam kalangan sesetengah pihak terutama pembenci dirinya, Hanez kemudian memaklumkan kepada semua pihak untuk tidak lagi mengulas hal cinta. Walau berkata demikian, Hanez tetap menerima kritikan. Kata mereka, Hanez cuma propa atau berlakon dengan kata-katanya itu. Bertanya dengan empunya diri, Hanez mengaku dia sememangnya mahu mengelak daripada sering memperkatakan perihal cinta kepada umum. "Kalau boleh, saya memang dah tak nak hal cinta kerap menjadi topik. Saya tahu orang muak dan meluat dengan cerita-cerita macam itu. "Tapi itu tak bermakna saya akan zip mulut setiap kali ditanya. Kalau media bertanya, saya akan jawab macam biasa. "Macam saya pernah cakap, saya akan kongsi pada semua dan tak akan sesekali sorok hal cinta. Buat apa nak sorok, nanti orang tahu, sama saja," katanya. Selain bimbang orang meluat, kata pelakon drama Sedetik Cinta ini, secara peribadi, dia sendiri merasakan tidak ada apa lagi yang perlu diceritakan. "Benda sama saja... hubungan saya dengan Awi pun masih sama... setakat ini kami pun belum ke fasa baru dalam hubungan ini. Sebab itulah saya rasa dah tak ada apa yang nak dikongsi. Setakat inilah. "Satu lagi, saya pun nak elak daripada dilabel menumpang populariti Awi. Walhal, itu tak pernah berlaku," katanya. Tiada istilah menumpangBercakap mengenai hal siapa tumpang populariti siapa, Hanez awal-awal menolak andaian itu. Kata Hanez, selama bercinta dengan Awi, dia tidak merasakan istilah menumpang itu wujud memandangkan masing-masing punya platform kerjaya sendiri. "Saya ada kerjaya sendiri, dia pula berjaya sebagai seorang penyanyi. Jadi hal siapa tumpang siapa itu tak wujud sebab kami masing-masing punya landasan yang berbeza. "Saya tak nak orang salah anggap mengenai hal ini sebab saya percaya masing-masing antara saya dan Awi, kami punya kekuatan sendiri dalam hala tuju karier. "Orang kenal saya kerana saya dan orang kenal Awi kerana Awi. Saya tak rasa cinta menyebabkan kami sesama sendiri menumpang populariti. Itu semua mengarut. "Rasanya, peminat juga tahu dan sedar mengenai hal ini dan setakat ini saya lihat mereka faham dan boleh menerima situasi ini dengan baik," katanya. Tak dikawal AwiDalam pada itu, mengulas mengenai hasratnya untuk tidak lagi keterlaluan beraksi seksi dalam bab berpakaian, Hanez mengaku itu adalah kehendak dirinya sendiri dan bukan kerana dikawal Awi. Sebelum ini ada yang mendakwa Hanez mengubah pendiriannya itu semata-mata mahu menuruti permintaan Awi yang enggan teman wanitanya dilihat seksi. Lalu, ini jawapan yang diberikan oleh duta produk kecantikan dan kesihatan Aura White ini. "Tak adalah. Memang dia tak suka saya seksi tapi dia tak pernah memaksa saya untuk berubah. Dia tak pernah kawal saya. "Saya bukan menuruti Awi, saya hormat segala apa nasihatnya yang baik untuk saya. Tapi apa yang saya buat ini datangnya daripada niat hati saya sendiri. "Saya memang nak kurangkan imej seksi sebab saya mahu perubahan untuk diri. "Ini untuk kebaikan saya juga selain mahu menjana imej yang lebih bersih untuk kerjaya saya," tegasnya.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails