Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Tempias cinta Gaya-Zul

SETAHUN berlalu, cakap-cakap sinis masih yang membidas cinta mereka masih berterusan. Enggan mengambil pusing perkara tersebut, pasangan yang telah menemui sinar itu tetap percaya, bukan mudah untuk mendapatkan perkenan semua pihak dalam soal yang melibatkan hati dan perasaan. Mengambil langkah positif kedua mereka yakin pasti ada hikmah di sebalik hubungan itu biarpun ramai yang berprasangka buruk tanpa sebab. Bagi pelakon Zul Ariffin, 26, dan kekasihnya yang juga penerbit filem Tayangan Unggul, Gayatri Su-Lin Pillai, pilihan yang dibuat itu mencerminkan kesungguhan mereka untuk meniti kehidupan bersama suatu hari nanti. ketika ditemui pada majlis tayangan perdana filem lakonannya Bikers Kental di Damansara Selangor, baru-baru ini. Sungguhpun hubungan itu bagaikan cinta di antara dua darjat, bagi Zul pandangan negatif yang terus dilemparkan sesetengah mereka bukan sesuatu yang merunsingkan. Malah melalui percubaan-percubaan seperti itulah dia percaya cintanya kini dengan Gayatri semakin kukuh. "Apapun kami sangat gembira sekarang ini. Semuanya okay. Apa yang boleh saya katakan setahun yang berlalu, hidup saya sangat aman dan damai. "Kami tidak ambil pusing dengan dakwaan orang. Bagi kami apa yang lebih penting ialah mendapat kegembiraan melalui hubungan ini," katanya. Katanya, bukan sahaja dia yang menerima tempias, memandangkan wanita yang dicintainya itu mempunyai pengaruh dalam industri perfileman tanah air. Bagi Zul secara logiknya, Gayatri juga turut merasai bahang. "Apabila saya dengan dia, orang cakap saya ambil kesempatan terhadap dia. Mungkin kerana kedudukannya lebih tinggi daripada saya dalam industri. "Tempias yang dia dapat pula, kalau dulu orang mengaitkan dia dengan kerja dia, dengan filem-filem dia, tapi sekarang dengan hal peribadi pula. "Jadi mungkin agak kekok bagi dia untuk menerima semua ini dalam masa setahun. Pokoknya kini kami berdua memang terkena tempias itu cuma dengan cara yang berbeza," katanya. Ditanya mengapa dia amat terbuka untuk membicarakan kisah cintanya sedangkan dia terus menerima pelbagai kata-kata kurang elok, kata Zul, ada perkara yang mampu dikongsi dan ada pula yang dia sendiri tidak mempunyai jawapan. "Kami berdua memang tidak ada masalah untuk berkongsi. Kalau benda yang baik kami akan berkongsi. "Tetapi jika ditanya soal lain yang saya juga tidak mempunyai jawapan mungkin saya terpaksa menolak. Contohnya soal bila mahu berkahwin. Soalan itu tidak akan ada jawapannya," katanya jujur. Mengakui hubungan mereka kini sudah mendapat restu keluarga masing-masing, tetapi bagi Zul masih terlalu awal untuk dirinya memberitahu bila hubungan itu akan berakhir di jenjang pelamin. Menafikan tahun ini dipilih untuk menamatkan zaman bujang, kata Zul, masih banyak yang perlu mereka selesaikan sebelum meneruskan niat tersebut. "Kami sudah bertemu dengan keluarga antara satu sama lain. "saya bertemu dengan ibu Gayatri ketika sambutan Raya Haji tahun lepas, iaitu ketika ibunya dimasukkan ke hospital. Mungkin bukan masa yang baik untuk kami berdua membicarakan soal ini memandangkan ibu Gayatri masih lagi sakit," katanya. Ditanya kesahihan mengenai dirinya kini yang jarang mendapat tawaran dari pihak produksi lain, dia berkata, sebagai pelakon dia mahu bersikap professional dalam bidang yang diceburi. "Ada juga pihak produksi lain menawarkan tapi semuanya bergantung kepada jadual. Saya tidak pernah memilih untuk berada di Tayangan Unggul sahaja. "Saya mengambil kerja ini sebagai sesuatu yang serius memandangkan saya seorang pelakon. " Tidak timbul soal saya hanya akan mengambil tawaran satu produksi sahaja atau tidak akan mengambil langsung tawaran mereka untuk meredakan gosip saya ini," katanya tegas. Buat masa ini dia hanya mahu menjadi pelakon memandangkan lebih selesa dengan tanggungjawab tersebut. "Saya masuk ke dalam industri ini juga secara tidak sengaja, tumpuan saya hanya mahu menjadi pelakon. "Tetapi siapa tahu masa depan saya akan ke bidang lain juga," katanya yang tidak menolak untuk berada di belakang tabir suatu hari nanti.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails