Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Mila Jirin rancang kahwin tahun depan

BUKAN mudah untuk memujuk penyanyi kecil molek, Mila Jirin membuka mulut bercerita mengenai gerangan kekasih hati. Biarpun diasak, Mila tetap mengunci mulut mengenai perihal kekasih yang sudah dikenalinya sejak dia berusia 18 tahun itu. Bagaimanapun, Kosmo! mendapat tahu bahawa kekasih Mila itu merupakan pengurusnya sendiri yang dikenali dengan nama Isz. Pasangan itu khabarnya telah merancang untuk mendirikan rumah tangga pada tahun depan. Ikuti temu bual Kosmo! bersama pelantun lagu Aku Lebih Tahu itu selanjutnya. Kosmo!: Benarkah khabar angin mengatakan Mila bakal mendirikan rumah tangga pada tahun depan? MILA: Insya-Allah. Memang ada perancangan untuk berkahwin pada tahun depan. Tetapi saya tidak mahu dedahkan siapakah orangnya. Kenapakah anda sukar untuk mendedahkan mengenai perihal kekasih? Saya takut bila beritahu nanti, susah untuk kami bergerak melakukan pelbagai urusan. Benarkah ada dakwaan mengatakan kekasih anda itu sebenarnya pengurus anda sendiri, Isz? Susah hendak cakap. Sebagai seorang perempuan saya juga tidak mahu cakap lebih-lebih. Saya lebih selesa untuk tidak memberikan jawapan. Dia (kekasih) juga tidak mahu saya dedahkan. Bila sudah dekat tarikh kahwin nanti, kelak kami bercadang untuk dedahkan. Khabarnya, anda bakal melangsungkan perkahwinan di dewan perkahwinan yang dimiliki Mila sendiri iaitu Kristal Hall di Bukit Jelutong, Shah Alam yang akan dirasmikan 9 Ogos ini. Benarkah? Saya tidak pasti lagi sama ada untuk mengadakan majlis perkahwinan di dewan tersebut. Ya, memang pada 9 Ogos ini saya akan mengadakan majlis pelancaran dewan tersebut. Boleh ceritakan bagaimana anda dan kekasih mula berkenalan? Kami bermula sebagai kawan. Saya sudah kenal dia sebelum jadi artis lagi, ketika umur saya 18 tahun. Sejak bila kalian mulai serius? Bila keluarga kedua-dua belah pihak merestui hubungan kami. Mula-mula berkawan. Selepas itu, hubungan kedua-dua keluarga rapat. Daripada situ, hubungan kami lebih serius. Anda sudah melakukan sebarang persiapan perkahwinan? Belum lagi. Ada beberapa perkara lagi yang perlu diselesaikan dahulu sebelum saya memikirkan tentang persiapan perkahwinan. Antaranya, lagu terbaharu saya, Boneka, ciptaan Kunci Demak. Saya juga bakal muncul dengan lagu duet bersama Nubhan, Hampir Jauh, ciptaan Omar K. Selepas selesai pelancaran lagu dan klip videonya, barulah saya akan fikir tentang kahwin. Saya juga merancang untuk muncul dengan lagu berentak kerohanian dan sesuai dengan penampilan saya yang kini sudah bertudung. Boleh kongsikan mengenai hijrah anda itu? Sebenarnya sejak tahun lepas lagi saya sudah berniat untuk bertudung. Bagaimanapun, ia tidak dapat dilaksanakan berikutan komitmen saya sebagai anak seni. Sudah menandatangani banyak kontrak. Alhamdulillah, akhirnya pada bulan Ramadan saya dibukakan hati untuk bertudung. Sukar untuk saya tafsirkan hanya mampu mengucapkan syukur buat Ilahi. Bertubi-tubi soalan diajukan peminat tentang penampilan baharu saya. Alhamdulillah, saya juga seperti manusia lain yang inginkan perubahan yang baik dalam kehidupan. Ada yang tanya, adakah bertudung disebabkan ingin berkahwin? Saya hanya mampu tersenyum kerana itu bukanlah alasannya. Saya bertudung bukan kerana mahu kahwin. Saya juga bertudung bukan disebabkan sesiapa.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails