Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Nas Adila kini bertudung

BAGAIKAN satu fenomena, semakin ramai nampaknya artis kita kini memilih untuk tampil dengan imej berhijab. Satu suasana baru dalam industri tetapi Hits percaya ini adalah satu titik tolak kepada perubahan yang lebih baik buat artis kita. Walaupun ada yang sibuk bertanya tentang keikhlasan hati masing-masing, bagi Hits itu terlalu mustahil untuk kita tahu memandangkan pendirian hati manusia itu bukan boleh dilihat secara kasar. Asalkan mereka sudah bersedia melakukan sesuatu yang mampu memberi impak yang positif, apa kata kita sokong. Selain Neelofa, Umie Aida, Uqasha Senrose kini seorang lagi artis kita turut memilih untuk tampil dengan imej bertudung. Menjelaskan hatinya benar-benar terbuka pada Ramadan lalu kini Nas Adila selesa dengan imej terbaharunya. Menolak terikut dengan mana-mana artis lain, kata Nas atau nama sebenarnya Nas Adila Mohd. Dan, 28, impian untuk bertudung kini dimudahkan buat dirinya. "Niat itu memang sudah lama, tetapi untuk ke arah itu tidak semudah bulan Ramadan lalu. "Jadi bila sudah ada kelebihan itu saya ambil kesempatan untuk bertudung, Alhamdulillah semuanya dipermudahkan," katanya. Jauh sekali mahu berada dalam kelompok ‘fenomena’ yang dimaksudkan. Jelas Nas apa yang berlaku ini adalah dengan izin Allah. Katanya lagi ketika mengambil keputusan untuk bertudung, Neelofa adalah satu-satunya artis yang diketahui dirinya sudah berhijrah. "Saya tidak kisah apa orang mahu fikir, apa yang saya buat ini kerana Allah. Jujur saya katakan niat itu sudah lama dan bila sudah dimudahkan jadi saya ambil kesempatan ini. "Bagi saya niat seseorang itu berlainan, namun jika dia ikhlas tentunya perkara baik sebegini akan dapat sokongan," katanya. Menolak mahu mengatakan perubahan ini sebagai tanda sudah dekatnya tarikh hari bahagianya dengan penyanyi Aliff AF6. Kata Nas lebih molek untuk dia beritahu apa yang berlaku adalah atas kehendak dirinya sendiri. "Mahu kata tarikh perkahwinan sudah dekat juga tidak. Saya tidak pernah terfikir soal itu lagi. Malah kami juga belum bincangkan apa-apa soal ini lagi sebenarnya. "Apa yang saya buat ini adalah kehendak diri saya sendiri, Aliff secara jujurnya memang menyokong. Tetapi ini bukan kerana kami mahu berkahwin," katanya. Semakin rancak rezeki, kata Nas dia bersyukur penerimaan peminat dengan imej terbaharunya ini. Katanya walaupun secara zahir dia kini sudah bertudung, namun masih ada berberapa hal yang perlu diperbaikinya.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails