Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Cinta rahsia rahsia - Awi Rafael


HUBUNGAN mesra yang terjalin di antara Awi Rafael, 26, dan Sheila Amzah bukan lagi satu rahsia walaupun mereka tidak pernah mengiyakan status hubungan yang terjalin.

Bagi mendapatkan penjelasan, Hits berkesempatan bertemu Awi selepas dia membuat persembahan di Konsert Katakan Cinta Wall’s Cornetto minggu lalu.

Selain Awi, ramai lagi artis yang menjayakan konsert tersebut termasuk Tomok, Farah Fauzana, Stacy, Akim, Black, kumpulan Sofazr dan Tilu.

Seperti yang dijangkakan, Awi agak keberatan untuk menjawab soalan tentang hubungan mesranya dengan anak penyanyi ND Lala itu.

Bahkan muka pelantun lagu Pulanglah ini menjadi merah padam apabila dia tetap diminta untuk memberikan penjelasan.

“Beginilah... saya memang rapat dengan Sheila tetapi sekadar berkawan. Mungkin hubungan itu menampakkan kemesraan antara kami berdua.

“Bagi saya, tiada salahnya jika kami teman tapi mesra kerana untuk berbicara lebih jauh soal cinta, kita lihat sahajalah nanti.

“Insya-Allah, kalau diizinkan Tuhan, hubungan ini mungkin boleh melangkah ke satu tahap lagi. Apa-apa pun, doakan yang terbaik untuk kami dan kita tengok sahajalah nanti” kata Awi yang cuba menyembunyikan perasan malu.

Tolak ke tepi status sebagai artis, sebagai insan biasa, Awi juga ingin merasai kehidupan seperti orang lain.

Maka itulah, daripada berbicara terlalu banyak soal cinta, lebih baik dia tumpukan perhatian kepada kerjaya yang baru dibinanya itu.

Dalam pada itu, Awi juga tidak hipokrit apabila secara terus terang mengakui, dia mempunyai perancangan untuk mendirikan rumah tangga.

“Buat masa ini, biarlah saya utamakan kerjaya dahulu sebelum memulakan kehidupan berkeluarga.

“Apabila sudah berkeluarga kelak, tanggungjawab yang perlu digalas amatlah besar. Kita akan menjadi pemimpin keluarga.

“Untuk membuat persiapan ke arah itu, saya perlu lengkapkan diri terlebih dahulu. Kemudian, barulah saya yakin untuk membimbing sebuah keluarga bahagia,” katanya.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails