Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Natasha kena gam?


SELAMA dikaitkan dengan kontroversi, tak pernah pula Kak Pora dengar cerita mengenai disiplin atau apa saja yang kurang enak berkaitan karier Natasha Hudson.

Biarpun kerap diterpa cerita panas dan sensasi, semua itu berlegar kepada isu peribadi Natasha. Langsung Kak Pora tak dengar rungutan produksi mengenai cara kerja Natasha ketika di lokasi. Natasha memang seorang yang berdisiplin tinggi. Kak Pora sendiri pun suka melihat Natasha berlakon. Bakatnya besar cuma mungkin dia belum mendapat watak yang mampu menyerlahkan kekuatan sebenar persembahannya.

Cuma baru ini ada pula yang menyampaikan kepada Kak Pora cerita kurang enak mengenai Natasha atau Kak Pora selalu memanggilnya, Tasha.

Beriya-iya sumber itu memberitahu, Tasha sudah berani menunjukkan belangnya di lokasi penggambaran. Biar betul? Dia mendakwa Tasha bukan saja berani melawan pengarah, malah turut mempertikai hasil kerja pengarah itu. Takkan kot?

Sumber itu juga memaklumkan, Tasha langsung tidak menghormati produksi dan kelakuannya itu membuat ramai yang berlakon sama kurang selesa.

Jauh beza ketika Tasha datang merayu hanya untuk mendapatkan peluang berlakon. Mengenangkan Tasha yang mempunyai tanggungan, mereka pun bersimpati lalu memberikan peluang.
Tetapi lain pula jadinya. Ada produksi khabarnya makan hati kerana Tasha menyusahkan mereka apabila menolak satu tawaran kerana mendapat job lain yang lebih lumayan.

Bergegas mereka mencari pelakon pengganti sedangkan jadual penggambaran sudah pun diberikan. Gara-gara disiplin Tasha itu, Kak Pora mendapat tahu sebuah stesen televisyen sudah menggam Tasha daripada berlakon drama terbitan mereka.

Kak Pora harap cerita yang sampai kepada Kak Pora ni bukan cerita benar. Mungkin Tasha pun sudah kebal dan lali dengan fitnah. Tapi gosip kali ini memang cuba menutup periuk nasi Tasha.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails