Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Siapa yang tak jujur? - Zarina Anjoulie


APA sebenarnya status hubungan antara Zarina Anjoulie dengan Alif Aziz? Banyak sangat Syed dengar cerita yang kurang enak pasal mereka sampaikan satu tahap dah tak tahu cerita apa pula yang berlaku.

Betul ke mereka tu berhubungan? Sebab banyak sangat cerita yang bertebaran mengatakan Zarina yang syok sendiri. Betul ke macam tu?

Bila Syed hubungi Zarina pagi Rabu lalu, dia memang dah jangka cerita tu akan keluar. Sambil menafikan berita tersebut, Zarina cukup kecewa dengan apa yang telah berlaku.

“Siapa yang tak jujur? Dalam isu ini memang teruk saya kena hentam. Orang media pun banyak sangat tanya saya pasal hal ini sampai saya naik lemas.

“Saya tak mahu dedah apa hubungan saya dengan dia. Cuma saya tak mahu keruhkan lagi keadaan yang dah memang kusut ni. Cukup-cukuplah nak hentam saya.

“Cuma kalau orang nak kata saya yang syok sendiri atau tergila-gilakan dia tu memang tak benar. Dia yang datang pada saya dan cakap tak ada teman wanita.

“Kalau dia jujur kenapa dia cakap masih single? Itu belum lagi kisah dia yang saya tak ingin dedahkan. Gambar yang dia peluk saya tu apa pula? Adakah saya jer syok dekat dia sorang-sorang?

“Kalau ada yang perasan gelang tangan dan rantai yang dia selalu pakai dah tak ada. Sebab saya simpan. Habis nak saya dedah semua sekali? Saya pun tak mahu buka aib orang sampai terlondeh semua,” kata Zarina.

Bersabarlah. Itu sahaja yang Syed mampu katakan. Tak ada masalah yang tak dapat diselesaikan. Jangan sampai ‘terlondeh’ kain sendiri sudahlah.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails