Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Roslan Shah Sudah Serik Pinjam Baju Penaja


PETALING JAYA: Pengacara Roslan Shah mengakui sudah serik untuk mendapatkan mana-mana pihak bagi menaja pakaian untuk dipakainya kerana bimbang dituduh dengan sengaja “menyimpan” baju penaja.

Roslan berkata, insiden tuduhan itu itu adalah peristiwa terakhir yang tidak mungkin berulang kembali.

“Saya sudah serik nak pinjam mana-aman baju lagi lepas ni. Masa majlis hari lahir saya tahun lalu itu pun bukan saya yang cari penaja sebaliknya penaja yang cari saya. Saya terima sajalah. Apa-apa pun selepas ini saya lebih berhati-hati kerana serik kejadian serupa berulang lagi," ujarnya.

Sebelum ini, sebuah akhbar melaporkan pemilik butik Roy Busana Anggun iaitu Datuk Roy terkilan dengan sikap Roslan yang belum memulangkan baju tajaan semasa majlis sambutan ulang tahun hari lahirnya yang ke 41 pada 17 November tahun lalu.

Perbuatan Roslan itu menyukarkan penyewa lain untuk mendapatkan baju tersebut dari butik berkenaan.

Bagaimanapun Roslan berkata ia sekadar salah faham kerana beliau suda memaklumkan kepada pemilik butik tersebut akan kelewatan memulangkan pakaian bertema Arab itu kerana kesibukan jadual kerjayanya.

Roslan bagaimanapun berkata, dia sudah meminta maaf mengenai kejadian itu dan berjanji akan memulangkan baju berkenaan dalam masa terdekat.

"Saya dengan rendah hati mengaku bersalah kerana gagal memulangkan baju tersebut seperti yang diminta kerana terlalu sibuk dengan pelbagai tugasan sebelum ini.

"Bagaimanapun saya tidak mahu memanjangkan lagi isu ini kerana ia boleh menyebabkan hubungan baik saya dan Roy sebelum ini rosak gara-gara campur tangan orang lain dalam isu ini," ujarnya.

Tambahnya dia tidak mempunyai sebarang sebab untuk bermasam muka dengan Roy kerana telah meminta maaf kepada pemilik butik itu dan penjelasan telah pun dibuat kepadanya.

“Isu ini menjadi kecoh apabila ada batu api yang cuba melaga-lagakan kami namun penjelasan telah pun dibuat dan semuanya dalam keadaan baik," ujarnya.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails