Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Nora Danish tak minat kahwin?


DENGAN gelaran Hot Mama yang diberikan kepadanya ketika ini, ia sebenarnya tidak seindah yang disangka. Pelbagai tanggapan yang dilemparkan kepadanya.

Dengan penampilannya yang bergaya serta sering mendapat tumpuan ramai, ada saja suara-suara sumbang yang sengaja mereka cerita dan kurang senang terhadap dirinya.

Begitulah kehidupan Nora Danish sejak memegang status janda muda kira-kira tiga tahun lalu.

Namun sesuatu yang membanggakan biar apapun cerita yang kurang enak disebarkan, apa yang nyata ibu kepada Putra Rayqal Ramli Rizal Ashram yang kini berusia tiga tahun, begitu tabah dan cekal menghadapi semua itu demi membesarkan anak kesayangannya.

Nora bukan sahaja tabah dan terus melangkah jauh dalam dunia seninya, namun apa yang nyata Hot Mama ini juga dikatakan tidak berminat untuk kahwin lagi.

Benarkah begitu dan mungkinkah keruntuhan mahligai pertamanya membuatkan Nora takut untuk melayari bahtera rumah tangga buat kali kedua?

Apalagi, baru-baru ini tanpa angin tanpa ribut tiba-tiba namanya dikaitkan dengan Apek atau nama sebenarnya Khairul Fahmi Che Mat yang merupakan penjaga gol pasukan bola sepak kebangsaan.

Pancaindera sempat berkongsi kisah dan menyelami hati Nora mengenai segala yang berkaitan tentang dirinya ketika majlis pelancaran filem baru lakonannya Aku Terima Nikahnya bersama Adi Putra di Wisma Metrowelth, di Petaling Jaya baru-baru ini.

Nora yang bagaikan tahu apa yang cuba diselami dari lubuk hatinya, tidak marah atau mengelak sebaliknya pelakon putih gebu itu tidak berselindung ketika ditanya mengenai gosip cinta dan perkahwinan untuk kali keduanya.

“Buat masa ini memang saya tiada hubungan cinta dengan sesiapa pun, semua dakwaan itu tidak benar.

“Saya sebenarnya langsung tidak terfikir tentang hubungan cinta ketika ini, soal kahwin untuk kali kedua jauh sekali.

“Keinginan untuk berkahwin buat kali kedua ni agak kurang berbanding pertama kali dahulu. Kalau dulu memang saya begitu teruja untuk kahwin, tapi untuk kali kedua memang saya tak pernah terfikir pun,” ujarnya.

Ditanya adakah dia takut pisang berbuah dua kali jika berkahwin buat kali kedua nanti, jelas Nora ketakutan itu bukan soalnya kerana masih banyak perkara penting yang perlu diselesaikan terlebih dahulu.

“Bukan soal takut untuk berkahwin sekali lagi, sebenarnya saya mahu tumpukan perhatian membesarkan Rayqal dan kerjaya saya sebagai pelakon.

“Saya sedar dengan status saya sebagai janda, ramai yang memandang serong kepada saya. Apa juga yang saya katakan, seringkali disalah tafsir oleh mereka di luar sana.

“Sebab itu saya harus bijak menjaga segala gerak geri saya supaya tidak difitnah atau ditohmah. Saya sendiri tidak faham kenapa ada orang yang suka sangat membuat cerita atau menaburkan fitnah terhadap saya.

“Apa dosa saya pada mereka? Saya tidak mengganggu kebahagiaan mereka dan saya minta hanya satu, biarlah saya hidup bahagia disamping Rayqal dan keluarga saya,” pinta Nora Danish.

Tidak

masuk akal

Mengenai gosipnya dengan Apek, Nora menafikan sambil menyifatkan gosip itu cerita karut dan tidak masuk akal walaupun ada yang mendakwa kononnya Apek dan Nora pernah bertemu dalam satu majlis harijadi.

Ditanya mengapa Apek dikaitkan dengan dirinya? jawab Nora, perkara ini pada awalnya berlaku ketika dia meletakkan satu status di laman sosial Twitter miliknya tidak lama dahulu.

Menurut Nora, semuanya bermula apabila dia menulis mesej di Twitternya yang kemudian menjadi bahan usikan diantara teman-temannya.

“Masa tu pasukan Harimau Malaya berjaya mengalahkan Indonesia dalam perlawanan akhir bola sepak Piala Suzuki AFF, jadi saya sangat kagum dengan kebolehan yang ada pada Apek dan Safee Sali.

“Saya tulis status dalam Twitter saya, “mereka ini sangat hebat, Safee dan Apek please call me”, niat saya tiada lain, tapi orang dah salah tafsir.

“Saya tak pernah bertemu dan terkejut dengan gosip yang menyatakan saya dan Apek sudah beberapa kali bertemu.

“Saya kenal dia sebagai pemain bola sepak, sama juga dengan dia yang mengenali saya sebagai pelakon. Saya memang terkejut kenapa orang sanggup mereka cerita sampai begitu sekali.

“Saya sebenarnya kesian dengan Apek, sepatutnya orang perlu bagi sokongan moral kepadanya, bukan gosip liar seperti ini, dia telah mengharumkan nama negara, jika berterusan begini mungkin semangat dia akan hilang,” kata Nora.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails