Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Jadi suami di usia 40-an - TS Jeffery

KALAU nak diikutkan bukan senang untuk seorang anak seni yang bukan Melayu meraih kejayaan dalam industri hiburan tempatan. Bagaimanapun bagi pelakon yang pernah terkenal di era 90-an ini, kepayahan itu akhirnya berjaya diatasi dengan usaha keras. Sehingga kini dia bukan sahaja diakui sebagai pelakon tetapi pengarah dan juga penerbit. Setelah 22 tahun bertungkus lumus mengejar impian dalam bidang seni, akhirnya T.S. Jeffry menamatkan zaman solonya setelah bergelar suami orang. Baru sahaja melangsungkan perkahwinan dengan Domithila Servatius yang berasal dari Sabah, Jeffry mengakui niat untuk berkahwin sudah ada sejak dia berumur 20-an lagi. "Saya bertemu jodoh pada usia yang lewat namun niat untuk berkahwin itu memang sudah ada sejak dahulu lagi, tetapi belum sampai waktunya. "Saya mengenalinya sejak dua tahun lalu . Selepas lama kenal baru kami mengambil keputusan berkahwin dan perasaan saya kini sukar digambarkan. Penyatuan sebagai suami isteri ini memberi lebih makna buat kehidupan kami berdua," katanya. Menurut Jeffry, perbezaan umur dia dan isteri tidak menjadi masalah dalam hubungan mereka. "Saya sudah mencecah 40-an dan isteri pula 20-an. Bagaimanapun kematangan yang ditunjukkan Domithila memberi sebab untuk saya memilihnya. "Isteri saya baru sahaja habis pengajian. Buat masa ini saya harap dia boleh membantu saya menguruskan produksi saya dahulu," katanya. Sementara itu menurut Jeffry resepsi perkahwinan mereka bakal diadakan pada 12 Disember ini di kediaman keluarganya di Kelantan.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails