Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Neelofa Nafi Pegang Tangan, Lentok Kepala Di Bahu Hans Isaac


Seiring dengan populariti yang diterima, makin ramai mata yang memandangnya. Apakan daya, pemilik wajah jelita ini sering kali disinonimkan dengan barisan jejaka yang tak kurang hebatnya.

Menurut ruangan gosip sebuah akhbar tabloid, seorang saksi terserempak dengan kelibat 2 selebriti ini yang begitu romantik persis pasangan kekasih di sebuah kompleks membeli belah di Damansara, baru-baru ini. Kelihatan kedua-dua selebriti ini berpegangan tangan, manakala si wanita pula begitu manja melentokkan kepalanya di bahu sang pengarah itu. Berhadapan dengan situasi itu, pelbagai persoalan mula timbul daripada benak hati saksi ini. Dan, individu yang dimaksudkan itu adalah Neelofa dan Hans Isaac. Adakah mereka berdua sedang bercinta?

Bagaimanapun, Neelofa yang ditemubual oleh OHBULAN! sebentar tadi menafikan sekeras-kerasnya dakwaan saksi tersebut.

“Ya Allah, Ya Rabbi! Memang tak benar langsung cerita berpegangan tangan dan melentokkan kepala seperti yang disebarkan oleh saksi itu. Sebetulnya, Lofa ada bertemu dengan Hans Isaac sekitar 2 minggu lepas untuk sesi lunch meeting filem Lemak Kampung Santan yang akan bermula pengambarannya pada 8 Oktober depan. Itu merupakan perjumpaan kali kedua, dan turut ditemani penolong pengarah. Jadi, ada 3 orang kesemuanya,” jelas Lofa yang terkejut dengan dakwaan tersebut.

“Manakala, perjumpaan pertama pula dihadiri oleh 5 orang krew produksi. Dan, baru semalam Lofa menerima skrip dan jadual pengambaran filem Lemak Kampung Santan.”

Lofa menambah bahawa dia tak pernah terlintas untuk jatuh cinta dengan Hans Isaac kerana amat menghormati individu itu sebagai seorang pengarah dan rakan sekerja.

“Ha ha awak! Tiada maknanya Lofa bercinta dengan dia. Tidak pernah terlintas di hati Lofa untuk mempunyai hubungan istimewa dengan Hans Isaac. Lagi pun, jarak umur kami yang jauh membuatkan Lofa lebih menghormati Hans Isaac sebagai seorang pengarah dan rakan profesional yang baik.”

Pada masa yang sama, Lofa mengakui bahawa dirinya sudah jemu dihimpit dengan pelbagai kontroversi cinta yang tak pernah habis.

“Filem lakonan Lofa pun tak keluar lagi, tapi pelbagai spekulasi diperkatakan orang. Sebenarnya, Lofa sudah muak dengan gosip pasal lelaki ni. Sumpah demi Allah Lofa tiada kekasih atau skandal atau dating dengan sesiapa pun. Ya Allah, tipu sangat!

“Kalau kemana-mana pun, Lofa akan pandu sendiri. Lofa masih baru dalam industri, tiada istilah cinta kerana nak fokus pada kareer, pelajaran dan perniagaan kasut,” jelas pelakon berusia 22 tahun ini.

Di samping itu, Neelofa turut mengelak untuk mempunyai hubungan cinta dengan pelakon dan memilih lelaki yang menceburi bidang perniagaan.

“Kekangan masa serta jadual kerja yang padat boleh membuatkan hubungan istimewa itu menjadi hambar. Sebab itu, Lofa kini lebih menyukai lelaki yang menceburi bidang perniaagaan. Sekurang-kurangnya, dia mempunyai masa untuk Lofa. Dan, dia boleh bercerita perihal bisnes sebab itu memang minat Lofa juga.”
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails