Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Tomok terus nikmati tuah


SETELAH bertahun bergelumang dalam bidang seni tanah air, Tomok atau Shah Indrawan Ismail, kini tampil bangga dengan kejayaannya dipilih untuk berkoloberasi bersama sebuah kumpulan indie dari Britain, One Night Only.

Menurut Tomok, kesempatan menjalinkan kerjasama dengan kumpulan itu melalui kempen Buka Semangat anjuran Cola-Cola.

"Kumpulan One Night Only sememangnya sudah lama berada bersama syarikat gergasi Coca-Cola, dan pemilihan saya sebagai artis Malaysia yang akan menjayakan kempen anjuran Cola-Cola ini memberi peluang kami berkerjasama.

"Saya akan ke London bulan depan untuk merakamkan lagu Can You Feel It Tonight bersama kumpulan ini. Bagaimanapun saya akan menyanyikan versi Melayu," kata Tomok.

Bagi Tomok, peluang ini bukan sahaja kejayaan besar sepanjang kariernya malah mencatat sejarahnya tersendiri apabila dipilih sebuah syarikat antarabangsa untuk mewakili Malaysia.

"Saya difahamkan pemilihan ini melalui pemerhatian syarikat ini terhadap perjalanan karier seni saya sejak beberapa tahun lalu," katanya

Sementara itu, Ketua Komunikasi dan Pengaktifan Pemasaran Bersepadu, Coca-Cola Far East Limited, Malaysia / Singapura / Brunei, Rommel Fuentebella berkata, kekuatan yang dimiliki penyanyi muda ini menjadi aspirasi sebenar buat belia di negara ini.

"Perjalanan seninya menjadi kayu pengukur untuk meletakkan dia antara artis di negara ini yang mempunyai potensi besar untuk mencapai tahap yang lebih tinggi.

"Bukan itu sahaja, para belia di negara ini juga harus menjadikan kejayaan Tomok ini sebagai aspirasi sebenar buat mereka yang ingin terus mencapai kejayaan," katanya.

Disamping menyanyi, Tomok juga kini bergelar pelakon dan telah membintang filem Mantra yang dijangka akan menemui para peminatnya tidak lama lagi .

Walaupun filem itu belum ditayangkan, Tomok sekali lagi ditawarkan berlakon dan kini sibuk di lokasi penggambaran filem Istanbul Aku Datang bersama Lisa Surihani.

"Saya tahu dalam beberapa blog ada yang komen tentang lakonan saya. apa yang boleh saya katakan, saya telah laksanakan tugas sebagai pelakon dengan sebaik mungkin dan terserah kepada para peminat untuk menilainya," kata Tomok.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails