Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Persalinan sedondon pada pagi aidilfitri


SETIAP kali tibanya Ramadan, pasangan kekasih, tunangan dan suami isteri pasti sedang memikirkan apakah corak dan warna sesuai untuk dipakai sedondon sempena menyambut Aidilfitri yang bakal tiba.

Pilihan busana sedondon sudah menjadi pilihan berzaman bagi menandakan keakraban dan kerukunan serta persefahaman di antara pasangan, begitu juga perasaan kasih sayang saat memilih busana sepadan untuk disarungkan.

Justeru, usah berfikir panjang kerana di Wisma Jakel pelbagai pilihan busana sedondon disediakan.

Bagi wanita, sudah pastinya pilihan baju kurung moden, baju kurung Pahang, baju kurung pesak gantung dan baju kurung Johor menjadi antara pilihan utama untuk Aidilfitri tahun ini.

Bagi lelaki pula, pilihan baju Melayu Johor dan baju Melayu cekak musang sememangnya menjadi busana tradisi turun-temurun. Lebih segak apabila dipadankan dengan samping daripada fabrik songket bercorak ringkas.

Menurut Eksekutif Pengiklanan dan Promosi Jakel Trading Kuala Lumpur, Fazreen Ramli, sempena musim perayaan Aidilfitri tahun ini, Jakel menampilkan pelbagai rekaan, warna dan corak baju kurung dan Melayu untuk disarungkan pada pagi lebaran.

"Pelanggan boleh membuat pilihan sama ada membeli baju kurung daripada rekaan kurung moden, kurung Pahang, kurung pesak gantung atau kurung Johor dalam fabrik kosong atau bercorak serta dihiasi perincian-perincian indah.

"Kesemua tawaran ini hadir dalam pelbagai saiz iaitu daripada saiz SS hingga saiz XXXL," katanya.

Menurut Fazreen, busana kurung dan baju Melayu yang ditawarkan tampil dalam pilihan-pilihan warna menawan dan terkini seperti kelabu, merah, coklat, biru firus, hijau pucuk pisang, ungu, merah jambu dan sebagainya.

"Busana-busana ini dihasilkan menggunakan fabrik bermutu tinggi seperti kain kapas, sutera, sifon bercorak, lycra bercorak, sutera Thai dan sebagainya.

"Pelanggan juga dapat membeli mengikut kemampuan masing-masing kerana harga yang ditawarkan amat berpatutan iaitu antara RM59 hingga RM799," katanya.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails