Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Debaran Raja Farah


LIHAT sahaja gayanya, Raja Farah bukan lagi pelakon remaja seperti yang dilihat dalam siri drama Kau & Aku. Barangkali karakter Sofea lakonannya dalam filem Aku Masih Dara benar-benar sudah melekat dalam dirinya.

Status perkahwinan ditokok tergerak hati dek kematangan serta kerelaan sendiri menjadi butiran yang mengisi luahan Raja Farah Raja Aziz ketika bercakap tentang hijrah yang sedang didepaninya.

Dia yang kini bergelar isteri kepada Megat Bashiron Qhuyum itu sudah lebih dua bulan tampil bertudung. Namun, kesibukan mengisi jadual penggambaran serta gerbang hidup sebagai isteri yang digalas menyebabkan kelibat Raja Farah yang lengkap bertudung hanya dapat disaksikan media sewaktu hadir majlis berbuka puasa dan rakaman Melodi Raya 2011, di ibu kota, minggu lalu.

"Ketika mula-mula hendak memakai tudung, saya hanya berselendang, tapi secara rasminya saya bertudung secara lengkap sejak lebih sebulan lalu. Itupun selepas saya mendapatkan pandangan daripada suami dan ibu.

"Sebenarnya, sebelum bertemu jodoh lagi saya ada berniat untuk bertudung, cuma tidak tahu bila. Tapi selepas satu penggambaran drama yang kebetulannya dilakukan berhampiran sebuah butik tudung, saya terus tertarik dan beli beberapa helai tudung pelbagai warna," katanya yang menerima banyak reaksi selepas berimej muslimah.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails