Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Ya, kami sedang bercinta - Fida dan Mamat


KAMI memang sedang menjalinkan hubungan serius ketika ini,” ujar Mamat Sepah ketika diajukan soalan berkenaan hubungannya bersama seorang pelakon, Rafida Ibrahim atau Fida.

Ketika ini, kedua-dua artis terkenal ini memang sedang serius menjalinkan hubungan cinta.

Lebih-lebih lagi, apabila mereka saling senang dan menyukai dengan sifat yang ada pada diri masing -masing.

Menariknya, Mamat yang nama sebenarnya Mohd Noor Murad berkata, sikapnya terus berubah dan dia menjadi seorang yang lebih penyabar selepas berkawan dengan Fida.

“Saya serius berkawan dengannya dan saya dapati sikap saya mula berubah menjadi lebih baik selepas berkawan dengannya. Saya jadi lebih bersabar dalam apa jua keadaan bila melibatkan dirinya.

“Sebelum ini, jika saya menjalinkan hubungan serius dengan mana-mana wanita, saya akan terus bawa wanita terbabit berjumpa sendiri dengan orang tua saya.

“Buat masa ini saya belum berkesempatan untuk membawa Fida berjumpa dengan kedua-dua orang tua saya di kampung, maklumlah masing-masing tengah sibuk.

“Terus-terang Fida adalah satu-satunya perempuan yang rapat berkawan dengan saya,. Kami banyak kongsi cerita susah dan senang bersamanya walaupun kami berdua saling sibuk dengan tugas masing-masing,” jelas Mamat ketika ditemui Pancaindera baru-baru ini.

Dalam pada itu, Fida turut akui dia mula terpikat dengan Mamat setelah melihat sendiri sikap lelaki tersebut yang cukup menghormati serta cukup bertanggungjawab terhadap orang tua dan keluarganya sendiri.

“Sebenarnya kami mula rapat dan saling mengenali hati masing-masing setelah bersama ketika promosi filem Man Sewel Datang KL iaitu sebelum dia menyertai Maharaja Lawak lagi.

“Selain sukakan sikapnya yang suka merendah diri, saya juga terpikat dengan tanggungjawabnya sebagai seorang anak.

“Terus-terang, hubungan kami memang di tahap serius. Tipulah kalau saya cakap kalau dah berkawan rapat ini saya tak terfikir untuk membawa hubungan ini ke tahap yang lebih lagi,” jelas Fida.

Tambah Fida, keserasian mereka berdua memang tidak boleh disangkal lagi, katanya Mamat juga seorang yang manja dan mempunyai sifat yang sensitif.

“Adakalanya Mamat mengeluarkan lawak-lawak yang kasar, saya susah nak terima dan terkejut, apa pun, saya akan cuba sesuaikan diri. Walaupun kami berdua dalam proses mengenali hati budi, saya amat tertarik dengan sikapnya yang amat pentingkan keluarga,” ujar Fida.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails