Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Sisi romantis pengantin baru - Ana Raffali


HITS berkesempatan menikmati percutian bulan madu di resort mewah Golden Palm Tree Resort & Spa di Sepang Goldcoast baru-baru ini yang memberi satu lagi pengalaman baru buat kedua mempelai ini.

Mana tidaknya dengan layanan kelas pertama serta deruman air laut dapat mengurangkan beban kepenatan setelah mengadakan majlis perkahwinan yang berlangsung meriah pada pada tanggal 25 Februari lalu.

Berkongsi pengalaman kali pertama meraikan bulan madu secara eksklusif yang turut dibawakan Majalah Santai itu, menurut Ana ini merupakan antara percutian romantik yang tidak dapat dilupakan dirinya secara peribadi.

"Kehadiran kami berdua disambut dengan meriah oleh kakitangan hotel di sini, dan ini merupakan antara kejutan yang langsung tidak dijangka.

"Bilik kami yang dihias cantik dengan bunga-bunga segar mewujudkan suasana romantis sewaktu pertama kali melangkah.

"Malah keadaan bilik yang indah serta dengan rekaan yang selesa membuatkan saya dan Naim begitu teruja untuk menikmati percutian ini sepenuhnya," kata Ana Raffali ketika ditanya pengalamannya berbulan madu.

Mengambil cuti selama dua minggu bersempena majlis perkahwinannya ini, menurut Ana dia memperuntukkan waktu percutian tersebut bagi melawat saudara mara dia dan suami yang tidak berkesempatan menyaksikan perkahwinan mereka di Kuala Lumpur.

"Saya berada di Kelantan selama seminggu bagi melawat saudara mara belah suami.

"Dan baki cuti ini pula kami mengambil peluang untuk menghabiskan masa bersama pula. Ternyata percutian mewah di Golden Palm Tree Resort & Spa ini menjadikan bulan madu kami begitu bermakna," katanya.

Menyaksikan matahari terbenam dari tepian pantai merupakan antara kejadian alam yang dapat dikongsikan Ana dari pusat penginapan tersebut.

Malah pasangan ini kelihatan begitu romantis berpegangan tangan sepanjang melalui persisiran pantai.

Menurut Ana percutian bulan madu yang berlangsung dua hari tiga malam ini juga turut dimuatkan dengan acara makan malam bersama di tepian pantai yang menjadi pengalaman kali pertama buat mereka berdua.

"Sambil menghirup udara segar di tepian pantai saya dapat menikmati sajian makanan yang cukup menyelerakan di sini.

"Inilah masa yang paling indah bagi saya untuk berbual sambil bermesra bersama suami.

"Dengan suasana malam yang begitu cantik, makan makan ini menjadi satu pengalaman paling romantis buat kami berdua," katanya yang turut dikejutkan dengan percikan bunga api selepas selesai menikmati hidangan makan malam tersebut.

Bagi menghangatkan lagi percutian bulan madu ini, Ana dan Naim turut tidak ketinggalan memanjakan diri dengan satu sesi rawatan spa di pusat spa di resort ini.

Menurut Ana dapat menjalani sesi tersebut bersama suami tersayang merupakan saat-saat paling tenang untuk mereka berdua.

"Kami berdua di sediakan sebuah bilik khas sepanjang rawatan spa ini dijalankan, bermakna Naim sentiasa bersama sewaktu rawatan itu di jalankan.

"Tentunya selepas rawatan tersebut kami berdua berasa rasa segar dan selesa dan untuk menggambarkan saat-saat bahagia itu tidak dapat digambarkan dengan kata-kata sahaja," katanya.

Mencuri masa untuk berdua, pasangan ini juga turut menikmati pelbagai panorama indah yang disediakan di sepanjang pantai tersebut. Selain lautan yang terbentang luas, pelbagai aktiviti di sepanjang pantai tersebut juga turut menarik perhatian mereka.

Tidak hanya dengan aktiviti di pantai Ana dan Naim juga turut mencuba pelbagai aktiviti ekstrem yang disediakan pihak resort ini di Extrem Park, dan antara permainan ekstrem yang dicuba pasangan ini adalah Go Kart, Paintball, memanah dan ATV.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails