Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Alim ulama tolong doakan - Radhi OAG


"SAYA betul-betul nak berubah ni," kata Radhi OAG bersungguh - sungguh pada pertemuan malam Khamis lalu.

Baguslah jika benar Radhi atau nama penuhnya, Muhammad Radhi Razali, 33, ingin melakukan anjakan paradigma dalam hidupnya dan kita semua harus memberi sokongan.

Kata bapa kepada Muhammad Rifdhi Muslim, 5, itu, selepas sah bercerai dengan bekas isterinya, Shazlin Shariff dengan talak satu pada 8 Jun lalu, banyak ujian yang datang menimpa dirinya.

Jelas anak kelahiran Sibu, Sarawak, itu, seiring dengan peningkatan usia dan kematangan fikiran, dia tidak mahu lagi mengulangi dosa-dosa semalam.

"Betul, saya dah berhenti ambil dadah sejak Februari lalu. Tetapi biasalah banyak cabaran yang perlu dihadapi. Kalau tak percaya, sekarang juga saya boleh buat ujian air kencing," ulangnya berkali-kali selepas membuat pengakuan terbuka menjadi 'pelanggan' setia najis dadah sejak berusia 15 tahun, pada Mei lalu.

Kepada wartawan ARIF NIZAM ABDULLAH dan jurugambar, ZULKARNAIN MOHD. SAIDIN, Radhi menjawab pelbagai soalan berkaitan kisah hidupnya yang kini merempat, kerugian wang RM30,000, perasaan terhadap Shazlin, teman wanita baru berusia 16 tahun, mengguna nama baru Radhio dan banyak lagi.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails