Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Puteri Sarah suka kelentong


Beri alasan ada kelas padahal ke majlis Aidilfi tri teman artis

TAK disangka-sangka, buah cempedak menjadi nangka. Selepas puas menepis, mengelak, penafian demi penafian, malah sanggup ‘berpura-pura’ masih bahagia, akhirnya pelakon, pengacara TV dan penyampai radio SinarFM, Raja Azura Tengku Ahmad Tajudin atau lebih mesra disapa Kak Engku atau KE, disahkan bercerai talak satu dengan suaminya, Adzmin Osman pada 28 September lalu di mahkamah syariah di Selangor dalam prosiding tertutup.

Tapi, apa boleh buat, jodoh Kak Engku bersama Adzmin tak panjang. Namun, Zubir kagum dengan semangat yang ditunjukkan Kak Engku, sekalipun berita perceraiannya terpampang di muka depan Harian Metro, dia masih meneruskan tugasnya di konti SinarFM pada pagi berkenaan!

Pun begitu, Zubir dimaklumkan, ada beberapa teman wartawan yang menunggu Kak Engku di luar konti dengan harapan dapat bertemunya selepas dia bersiaran pagi itu. Biasalah tugas wartawan, ingin mendapatkan pengesahan daripada empunya badan. Namun, apa yang sampai ke telinga Zubir, sebaik saja Kak Engku menyedari kehadiran wakil media, dia terus berlari keluar konti sambil menutup mukanya!

Itu kisah perceraian artis. Sabtu lalu juga industri hiburan melihat seorang lagi pasangan artis yang naik pelamin, pengacara popular, Jimmy Shanley dan pasangannya, Nursuhaila Eliani yang bersanding di Kuala Lumpur Convention Centre (KLCC). Zubir sempat menghadiri majlis berkenaan, memang vass!

Namun, ada cerita kurang enak yang sampai ke telinga Zubir. Khabarnya ada wakil media tidak dibenarkan masuk ke dewan persandingan, gara-gara konon ceritanya syarikat media berkenaan tidak diundang, selain tidak membawa bersama mereka kad undangan untuk tujuan pendaftaran! Memang pelik Zubir mendengar cerita jurugambar tidak dibenarkan masuk!

Nasib baik Zubir dapat masuk meskipun terlupa membawa kad jemputan, malah tidak mengenakan suit sebagai pakaian wajib yang tertera di belakang kad undangan. Bagi Zubir, apalah salahnya wakil media dibenarkan masuk sekalipun tak membawa kad, lagipun kerjaya Jimmy memang sering berurusan dengan wartawan. Malah, banyak lagi kerusi kosong yang disediakan khas di meja wartawan. Perkara seperti ini tak patut berlaku!
Ini pula kisah aktres remaja, Puteri Sarah Liyana yang agak lama Zubir tidak panggil untuk fotografi sejak kontroversi dirinya bersama teman lelakinya, Ammar Alfian yang pernah mencetuskan kemarahan di kalangan wartawan.

Pada 28 September lalu, Zubir ada mengirimkan SMS kepada Liyana untuk mengadakan sesi fotografi dia bersama seorang lagi artis baru, Puteri Fateen, dua-dua nama bermula dengan pangkal Puteri, itu motif Zubir.

Namun, Sarah memaklumkan dia tidak dapat hadir fotografi pada petang 1 Oktober lalu kerana dia ada kelas yang perlu dihadiri dan meminta maaf. Nak dijadikan cerita, kelibat Sarah bersama teman lelakinya, Ammar, dilihat sempat menghadiri majlis Aidilfitri anjuran seorang aktres popular di Restoran Bora Ombak, Ampang pada tarikh dan waktu sama dengan fotografi Zubir bersama Puteri Fateen di studio B*POP! Kan dah kantoi!

Teman Zubir yang melihat kehadirannya pada majlis berkenaan, terus merakamkan fotonya bersama Ammar sebagai bukti. Itu satu, keduanya Zubir lihat pakaian Sarah ketika menghadiri jamuan majlis Hari Raya pada petang itu, tak begitu sopan! Majlis Aidilfitri tapi pakai skirt pendek, tak belajar sivik ke? Bagi Zubir, Sarah memang tak pernah serik dengan kontroversi yang melanda dirinya sebelum ini. Pandai pula cakap belit-belit, akhirnya terbelit!
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails