Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Jimmy bersanding dalam taman pula


SELAMAT bersanding lagi Cik Normah ucapkan buat pasangan Jimmy Shanley dan Nursuhaila Eliani, yang difahamkan bakal diraikan buat kesekian kali pada majlis resepsi belah keluarga lelaki, 16 Oktober ini.

Selepas majlis penuh meriah diadakan di Pusat Persidangan Kuala Lumpur (KLCC) awal bulan ini, kali ini mereka akan muncul dalam keraian bertemakan perkahwinan dalam taman di sebuah resort di Batu Gajah, Perak. Majlis dikatakan bermula jam 2 petang.

Difahamkan juga, selepas majlis terbabit, pasangan pengantin baru ini akan turut diraikan dalam sebuah lagi majlis menyambut menantu yang akan diadakan di kampung Jimmy, juga di Perak.

Seorang teman yang turut diundang ke majlis resepsi di Batu Gajah, esok, memberitahu Cik Normah, wajah Jimmy berseri-seri selepas bergelar suami kepada anak pengusaha sebuah jenama produk kecantikan itu. Katanya, memang terpancar kegembiraan pada wajah pengacara Akademi Fantasia musim kelapan yang turut dikenali menerusi program Trek Selebriti ini.

Teman Cik Normah itu juga sempat mengorek rahsia. Katanya, pasangan pengantin baru itu mungkin akan berbulan madu di Itali sedikit masa lagi. Mereka juga dikatakan akan terbang ke Cape Town, Afrika Selatan untuk tujuan sama.

Wah, cemburu pula apabila Cik Normah mendengar destinasi bulan madu pasangan ini. Sudah lama Cik Normah teringin menjejakkan kaki ke kedua-dua lokasi terbabit, tetapi nampaknya Jimmy dan isterinya yang terlebih dulu berpeluang berbuat begitu. Tak apalah, kalau ada rezeki, tak lama lagi giliran Cik Normah dan suami pula.

Jimmy juga dengar khabarnya bukan main rapat lagi dengan kedua-dua mentuanya. Perkahwinan berkenaan boleh diibaratkan sebagai rahmat besar buat anak muda ini kerana dia sendiri sudah kehilangan kedua-dua ibu bapanya. Jadi, kini dia kembali dapat berasakan kasih sayang ibu dan bapa, walaupun sekadar ibu dan bapa mentua.
Tahniah sekali lagi Cik Normah dan teman di Berita Harian ucapkan buat Jimmy dan Nursuhaila. Semoga perkahwinan ini diberkati dan kekal bahagia selama-lama.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails