Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Bicara Permohonan Isteri Joey Sah Lafaz Cerai Januari Depan


KAJANG: Permohonan pengesahan lafaz cerai yang difailkan oleh isteri penyanyi dan pelakon, Joey akan dibicarakan di Mahkamah Rendah Syariah di sini pada 20 Januari depan.

Hakim Syarie Abdul Halim Abdullah menetapkan tarikh itu selepas peguam syarie Amli Embong yang mewakili wanita tersebut, Noraini Mohamad Nasir tidak dapat menghadiri prosiding itu pada Selasa, kerana masalah kesihatan.

Perihal kesihatan Amli dibawa ke pengetahuan mahkamah oleh peguam syarie yang mewakili Joey, Fakhrul Azman Abu Hassan pada prosiding sebutan kes itu.

Joey atau nama sebenarnya Zulkifli Daud, 37, dan Noraini, 44, tidak menghadiri prosiding tersebut.

Noraini memfailkan permohonan untuk mengesahkan lafaz cerai yang didakwa telah dilafazkan oleh Joey di luar mahkamah pada 4 Jun lalu.

Lafaz itu didakwa diberitahu oleh seorang kawan Joey, yang pernah menghasilkan album Beradu Suratan.

Permohonan itu difailkan mengikut Seksyen 57 Enakmen Undang-Undang Keluarga Islam Selangor 2003 pada 15 Oktober lalu, iaitu kira-kira seminggu selepas media melaporkan hubungan baik antara Joey dan pelakon Norwati Sadali atau Watie, bekas anggota kumpulan Elite.

Joey dan Noraini berkahwin pada 4 Mei 2005 dan mempunyai seorang anak perempuan, Zidani, empat tahun.

Pada sebutan kes 20 Oktober lalu, Joey yang juga vokalis kumpulan Exsits menafikan dakwaan Noraini bahawa dia ada rujuk kembali empat hari selepas didakwa melafazkan cerai.

Dia juga menafikan dakwaan bahawa telah membuat pengakuan hubungannya dengan seorang pelakon wanita yang dikatakan rapat selepas bertemu di lokasi penggambaran sebuah drama bersiri.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails