Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Rabecca Perjelas Gosip Kahwin Duda


PETALING JAYA: Pelakon seksi, Rabecca Nur Al-Islam menafikan khabar angin yang dia bakal menamatkan zaman bujangnya dengan duda anak dua pada Januari tahun depan.

Menurut Rabecca, dia enggan memberikan sebarang komen mengenai perkahwinannya itu dan menganggap ia sekadar gosip biasa sahaja.

"Apa-apa pun, dalam masa terdekat ini saya tak mahu komen. Saya akan beritahu semuanya bila tiba masa," katanya ketika dihubungi mStar Online, disini, Selasa.

Sementara itu, gambar Rabecca bersama seorang lelaki yang dikatakan kekasihnya itu telah pun tersebar di Internet.

Difahamkan, lelaki tersebut begitu rapat dengan anak angkat Rabecca, Adam, berdasakan gambar yang dipaparkan.

Bagaimanapun, Rabecca yang popular menerusi drama Legasi 43 Karat itu berkata lelaki berkenaan bukan kekasihnya seperti yang didakwa.

"Saya belum lihat lagi gambar yang disebarkan itu. Tapi saya percaya mungkin gambar-gambar itu adalah abang saya. Saya mempunyai lima orang abang," jelasnya.

Ditanya pula adakah dia kini sedang dilamun cinta dengan seseorang, katanya: "Tunggulah nanti saya beritahu."
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails