Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Syamsul Yusof, Diana Danielle kembali intim


Farid Kamil gagal tembusi senarai Top 5 ABPBH2010

TAHNIAH Zubir ucapkan kepada semua pemenang Anugerah Juara Lagu ke-25 (AJL25) yang berlangsung Ahad lalu meskipun kemenangan Ana Raffali malam itu tidak mendapat restu majoriti, namun kita perlu menghormati keputusan barisan panel juri yang diketuai sifu M Nasir. Rabu lalu berlangsung pula sidang media pengumuman finalis Top 5 Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH) 2010 di Holiday Villa Subang. Sekali lagi tahniah Zubir ucapkan kepada artis atau selebriti popular yang berjaya menempatkan diri mereka dalam kelompok lima terbaik menerusi 16 kategori yang dipertandingkan. Pun begitu, ramai juga nama popular yang tergelincir daripada senarai Top 5, namun itulah hakikat yang perlu ditelan apabila mempertaruhkan populariti sebagai sandaran.

Dalam ramai-ramai calon Top 5 yang berjaya Zubir temui petang itu, Zubir lebih tertarik kepada calon Pelakon Filem Lelaki Popular, Syamsul Yusof yang pertama kali tercalon dalam ABPBH. Tidak ketinggalan bekas kekasih Syamsul, Diana Danielle yang tercalon menerusi kategori Pelakon Filem Wanita Popular yang Zubir perhatikan tidak kekok apabila diminta beraksi mesra bersama Syamsul di sisi hadiah utama yang bakal dibawa pulang Bintang Paling Popular, Nissan Teana. Gelagat mesra Syamsul mahupun Diana yang tidak ‘plastik’ menarik perhatian peminat yang menyaksikan keintiman kedua-duanya.

Diana ketika ditemui berkata, dia kagum dengan sikap Syamsul kerana hari ini dia sudah banyak berubah terutama hubungan mesranya bersama peminat dan rakan media massa.

“Memang sudah tertulis rezeki Syamsul, satu persatu kejayaan yang dikecapinya. Saya berharap pencapaiannya akan terus cemerlang. Selepas putus cinta, kami tak rapat, tapi apabila berjumpa, kami tak janggal, kami boleh berbual mesra. Namun, jangan salah anggap kemesraan kami, hubungan kami profesional,” akui Diana.

Apabila ditanya komen Diana mengenai buah hatinya, aktor dan pengarah kacak Farid Kamil yang gagal menempatkan diri sebagai calon Top 5 ABPBH2010, dia berharap kekasihnya itu perlu akur dengan kebangkitan muka baru dan jangan mudah putus asa kerana perjalanan seninya masih jauh.
Syamsul yang kini muncul dengan filem arahan terbarunya, Khurafat - Perjanjian Syaitan, mengakui dia dan Diana tetap berkawan baik.

“Walaupun kami bukan lagi pasangan kekasih, namun hubungan kami masih serasi. Kami masih lagi ambil berat satu sama lain, bertanya khabar apabila bertemu pada majlis hiburan. Tapi berhubung menerusi telefon atau SMS, tak ada lagi. Kalau ada skrip atau watak yang sesuai dengan Diana, kenapa tidak saya ambil dia berlakon semula. Namanya pun semakin popular, apa salahnya kami bekerjasama. Tapi, hubungan kami mesra atas dasar kerja,” tegas Syamsul.

Zubir kagum dengan pengakuan Diana dan Syamsul, sekalipun pernah bergelar pasangan kekasih, tapi apabila membabitkan hubungan profesional, Zubir yakin mereka mampu membuat kejutan, siapa tahu suatu hari nanti filem gandingan Syamsul dan Diana bakal melakar box-office! Tapi, adakah mungkin mereka kembali bercinta, ooopss!
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails