Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Shahz hantar SMS minta putus


Keintiman aktor muda, Neelofa di lokasi Azura punca Maria diketepi

MASIH terngiang-ngiang di telinga Zubir pengakuan cinta dan sayang aktor remaja Shahz Jaszle, 23, terhadap pelakon jelita Maria Farida, baru-baru ini. Pengakuan itu dibuat ketika Zubir menemui Shahz pada majlis sidang media pengumuman Top 5, Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH) 2010 di Holiday Villa Hotel & Suites Subang pada 12 Januari lalu apabila dia tercalon menerusi kategori Artis Baru Lelaki Popular. Selepas lebih enam bulan menyulam cinta secara berteka-teki tanpa sebarang pengakuan dibuat, akhirnya Shahz tidak mampu berselindung lagi apabila dia didesak supaya beliau berterus terang mengenai status hubungannya bersama Maria. Difahamkan, Shahz dan Maria mulai intim apabila kedua-duanya membintangi drama bersiri, Asmara yang pernah disiarkan di TV3 sedikit masa lalu.

“Saya akui, memang saya dan Maria (Farida) tidak mahu berterus terang mengenai hubungan kami sebelum ini. Yang tahu hanyalah keluarga masing-masing. Bukan kami mahu berahsia, sebaliknya kami bimbing sekiranya berterus terang, ramai yang tidak boleh menerima hakikat kerana jurang usia kami yang begitu ketara.

“Namun, selepas memikirkan perkara ini masak-masak, saya membuat keputusan untuk berterus-terang. Saya mengaku memang saya menyintai Maria,” kata Shahz kepada B*POP terbitan 16 Januari lalu.

Namun, semua itu cerita dulu... Terbaru, ada sumber di kalangan kru produksi membisikkan ke telinga Zubir, hubungan cinta Shahz-Maria sudah pun berakhir kira-kira tiga minggu lalu! Berdasarkan risikan, cinta Shahz-Maria tidak mampu bertahan lama selepas berlakunya pertengkaran besar menerusi telefon antara kedua-duanya ketika Shahz masih menjalani penggambaran filem terbaru arahan Aziz M Osman, Azura versi 2011 di Paris dan London pada 20 hingga 29 Januari lalu.

Difahamkan, Maria bengang apabila dia mendapat perkhabaran Shahz berkawan rapat dengan heroin Azura, Noor Neelofa Mohd Noor atau Neelofa, 22. Khabarnya keintiman Shahz dan Neelofa yang juga Dewi Remaja 2010 bukan saja ketika penggambaran yang menuntut mereka bercinta serta berkahwin sebagai Zack dan Azura, malah berlarutan di luar lokasi. Inilah yang dinamakan sebagai cinta lokasi. Sama halnya ketika Shahz dan Maria ketika penggambaran Asmara pertengahan tahun lalu.
Menurut sumber sama, cinta lokasi antara Shahz dan Neelofa tidak berakhir di Paris dan London sebaliknya masih berlarutan hingga ke hari ini, sekali gus menuntut Shahz memutuskan ikatan percintaannya bersama Maria hanya menerusi SMS saja!

“Disebabkan mereka putus cinta secara tiba-tiba, bukannya berbincang secara baik, membuatkan Maria (Farida) menolak daripada membintangi drama Asmara 2 yang turut menampilkan Shahz (Jaszle),” kata sumber tadi penuh yakin.

Zubir juga dimaklumkan, Shahz sanggup memandu dari Kuala Lumpur ke Pulau Pinang pada 10 Februari lalu semata-mata untuk bersama model jelita berkenaan menyambut majlis ulang tahunnya yang ke-22. Bagi Zubir, kalau sekadar teman sesama artis, takkan Shahz sanggup berkorban memandu jauh-jauh balik hari! Cinta baru berputik semuanya indah belaka. Neelofa pula baru putus cinta, sudah pun ada pengganti.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails