Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Tak duduk serumah - Joey


BARU-baru ni ada orang menghubungi Syed bercerita hal pelakon yang cukup banyak dengan kontroversi. Macam-macam cerita kurang elok yang disampaikan oleh orang ni sampaikan hal yang tak patut didengar terkeluar juga.

Pemanggil ini yang beriya-iya menceritakan keburukan Watie mendakwa pelakon itu kini tinggal sebumbung dengan kekasihnya Joey. Biar betul!

Tak mahu mendengar cerita yang tak tentu sahih, Syed yang menghubungi Watie untuk mendapatkan penjelasan. Dia cukup terkejut dengan dakwaan tersebut menafikan hal tersebut.

“Kenapa sampai macam tu sekali orang nak cerita hal buruk pasal saya? Tak kan saya nak duduk serumah dengan Joey sedangkan di rumah saya itu ada adik dan orang gaji saya.

“Tak habis-habis orang nak jaja cerita buruk sedangkan semua yang diceritakan itu tak benar. Saya dah tak hairan dan malas sebenarnya nak dengar. Biarlah mereka nak bercakap,” jawab Watie.

Bila Syed tanya bila Watie nak mendirikan rumah tangga dengan kekasihnya Joey, dia tidak mahu berselindung lagi.

“Memang kami merancang nak kahwin tahun ini. Tapi kalau boleh saya nak biar kes mahkamah (cerai) dia selesai dahulu barulah kami fikir tarikh yang sesuai.

“Dah jenuh orang berkata saya jadi punca walaupun sebenarnya tidak. Jadi biar buat apa yang patut sebelum kami bersatu. Rasanya itu lebih baik,” jelas Watie lagi.

Syed: Ada artis kena tipu dengan promoter. Apa cerita tu?
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails