Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Bukan kekasih orang


RASANYA lama juga Syed tak dengar cerita tantang pelakon yang cukup 'berani mati' ni. Kiranya lepas kes dadah tempoh hari, Zarina Anjoulie Lavocah terus senyap tanpa sebarang publisiti.

Dalam senyap-senyap tu ada orang menyampaikan cerita pada Syed yang Zarina kini cuba nak merampas kekasih salah seorang pelakon yang cukup cantik. Biar betul, takkan kekasih orang juga yang Zarina nak?

Tak mahu mendengar cerita sebelah pihak sahaja, Syed menghubungi pelakon itu baru-baru ini. Tidak terkejut dengan apa juga soalan yang tebak, kata Zarina dia tidak pernah merampas sesiapapun sebelum ini.

"Memang saya tahu ramai yang bercakap saya merampas kekasih kepada pelakon yang sedang meningkat tu. Tak cukup orang bercakap ada yang gatal tangan twit dalam Twitter pula.

"Saya dan lelaki itu hanya kawan baik dan dengan teman wanita dia pun memang baik. Jadi jangan nak salah anggap dan nak sebar fitnah yang bukan-bukan mengenai hal itu," kata pelakon yang mesra dengan panggilan Anju ini lagi.

Tak mahu terus dikecam oleh segelintir peminat yang menyampah dengan dirinya, kata Zarina dia kini sedang menjalinkan hubungan cinta dengan vokalis kumpulan Loudspeaker yang dikenali dengan nama Alef Aizudin.

"Kami kawan dah lama dan kini memang saya akui cukup rapat dengan dirinya. Harap-harap tak ada orang yang nak menuduh saya menjadi perampas mana-mana kekasih orang selepas ini," katanya lagi.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails