Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Zahiril dan Shera nak bertunang


KECOH pun tak, bising pun tak juga tetapi dalam diam-diam pelakon kacak Zahiril Adzim dah nak bertunang. Wanita bertuah pilihan hati jejaka itu rupanya orang Sri Pentas, TV3.

Siapa lagi kalau bukan Shera Ayoub yang cantik manis dan merupakan pengacara Wanita Hari Ini. Baguslah tu, pasangan ini tidak segan silu berkongsi kisah cinta dengan peminat.

Joyah bukan apa, sebelum ni ada pasangan artis mati-mati tak mengaku bercinta bila ditanya wartawan. Tapi pada masa sama berkepit mesra ke sana sini mengalahkan pasangan yang dah berkahwin.

Namun lain pula dengan Zahiril, 27. Penuh macho mengaku sedang hangat bercinta dengan Shera yang muda dua tahun daripadanya.

Yang lebih seronok, mereka dah rancang nak bertunang pertengahan tahun ini walaupun baru berkawan enam bulan lalu selepas kedua-duanya terbabit dalam filem Sesuatu Yang Tertinggal.

Bagi Joyah zaman dah berubah, nampaknya artis yang baru nak naik sekarang memang terbuka minda. Kalau artis dulu-dulu hendak bercinta pun main sorok-sorok.

Hari ini sudah terang lagi dan bersuluh. Agaknya itulah gaya cinta artis zaman sekarang yang dah tak kisah pun saham jatuh ketika nama baru nak popular.

Bagi peminat yang nak baca lagi cerita cinta Zahiril dan Shera itu, jangan lupa beli majalah paling popular di Malaysia, URTV yang wajah depannya diva popular Ziana Zain. Khabarnya majalah tu laris betul macam pisang panas ketika ini.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails