Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Johan doa jodoh di Jabal Rahmah

Pelakon remaja yang berdisiplin dan baik mutu lakonannya, Johan Arif Asaari baru pulang mengerjakan umrah sambil menjalani penggambaran drama Shahadat Cinta di Mekah dan Madinah. Itulah pengalaman pertama Johan mengerjakan umrah dan ziarah. Selain keterujaannya mengerjakan ibadat umrah, Johan juga tidak ketinggalan menziarah; termasuk ke Jabal Rahmah. Apa agaknya doa Johan di Jabal Rahmah?
"Saya berdoa agar Allah mengurniakan jodoh yang baik, memahami, taat dan setia dengan cintanya. Saya juga berdoa agar bertemu dengan bakal isteri yang boleh terima saya seadanya dan sanggup susah senang bersama," kata Johan. Johan ke sana bersama pengarahnya Erma Fatima serta pelakon lain termasuk Neelofa, Aqasha dan Nazim Othman. Foto-foto ini antara yang dimuatturun oleh Erma di dalam akaun Twitter miliknya. Anatara lain Erma menulis pasal Johan yang kurang sihat semasa berada di tanah suci.
Johan kepada majalah Mangga edisi aidilfitri (Ogos) memberitahu yang dia turut bermuhasabah diri. Dia banyak terdiam kerana tidak mahu stres selaian memahami betul-betul asas dalam mengerjakan umrah. Haa... Johan menghiasi majalah Mangga edisi terbaru bersama Aeril Zafrel, Miera Leyana dan Leuniey. Cepat dapatkan di pasaran sebelum kehabisan. Banyak kisah eksklusif dalam majalah Mangga edisi aidilfitri ini. [Bersama Erma dan Aqasha di Jabal Rahmah]
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails